Povpraševanje po avtomobilih in posledično njihova proizvodnja sta zaradi vpliva svetovne gospodarske krize na potrošniško porabo v splošnem zabeležila močan upad. Vendar pa so zdaj potrošniki, tudi na račun državnih spodbud, začeli kupovati manjše, energijsko učinkovitejše in cenejše modele.

Opel je zaradi tega opustil načrt za skrajšanje delovnega časa v svoji tovarni v Eisenachu, kjer proizvaja corse. Celo nasprotno, zaradi potreb po povečani proizvodnji bo tja namenil dodatne ekipe delavcev.

Povpraševanje po corsah se je povečalo tudi na račun januarja uveljavljenega ukrepa nemške vlade, ki voznike s finančno spodbudo v višini 2500 evrov spodbuja k zamenjavi starih z novimi vozili, ki manj obremenjujejo okolje z izpusti. Povpraševanje po uvedbi spodbude je trikrat večje kot pred njeno uvedbo.

Prihodnost Opla je sicer deloma odvisna tudi od usode koncerna GM, ki je v izogib pred propadom pri ameriški vladi dobil že večmilijardno pomoč, zaprosil pa je še za dodatne milijarde dolarjev. GM v Evropi zaposluje več kot 50.000 delavcev, od tega več kot v Nemčiji.