Čeprav se je v svetovnem reliju precej spremenilo v zadnjih dveh mesecih, kolikor je minilo od konca prejšnje sezone, je ena stalnica točno tam, kjer so jo ljubitelji avtomobilizma tudi pričakovali: svetovni prvak Sebastien Loeb je na vrhu. Loeb je osiromašeno sezono 2009, z le 12 dirkami in le dvema pravima tovarniškima ekipama (Citroen in Ford), začel tako, kot je končal lansko. Z novo zmago, s katero je tekmecem povedal, da ga zanima samo šesti naslov svetovnega prvaka.

Hitri Francoz je tako na najboljši možni način izkoristil "svojo" podlago, enega od le dveh asfaltnih relijev v sezoni. Toda kralj asfalta je moral na Irskem pokazati ves svoj razkošen talent za volanom. Ozke in zavite ceste irskega podeželja v okolici Sliga so se v dežju, ki je prva dva dni neusmiljeno pral udeležence relija in gledalce, spremenile v nevarne drsalnice, polne pasti. Dirkači so hitro ugotovili, da se bodo na spolzkem asfaltu najlažje obdržali z zimskimi pnevmatikami, ki jih poleg običajnih dirkaških kot drugo različico ponuja letos edini opremljevalec vseh ekip Pirelli.

Loeb je bil tudi edini, ki ni naredil skorajda nobene večje napake ali pa ni imel tehničnih težav. Že prvi dan so se sanje o dobrem začetku prvenstva končale za Jari-Mattija Latvalo, enega do dveh finskih tovarniških voznikov Forda. Že na tretjem "brzincu" je zletel s ceste in razbil dirkalnik, se drugi dan vrnil na tekmovanje, a zaradi 20 kazenskih minut po nedokončanih HP ni mogel več poseči v ospredje. Podobno se je zgodilo Estoncu Urmu Aavi, ki je na začetku celo povedel, nato pa po napaki in izletu s ceste izgubil preveč časa, da bi lahko ogrožal vodilne. V boju za stopničke sta bila že po drugem dnevu razred zase Citroenova voznika, do medsebojnega obračuna pa ni moglo priti, saj je imel svetovni prvak ves čas znatno prednost pred Danijem Sordom. Slednji je imel nekaj časa resnega tekmeca v svetovnem podprvaku Mikku Hirvonenu, ki pa je drugi dan na dveh preizkušnjah svojega Forda moral krotiti brez okvarjenega servomehanizma, zaradi česar mu je Španec ušel.

V boju za četrto mesto pa je bil dolgo v najboljšem položaju dirkač Stobart Forda Norvežan Hennig Solberg. Toda Chris Atkinson, ki so mu pri Citroenu, potem ko je zaradi slovesa Subaruja od SP ostal brez sedeža, ponudili dirkalnik v svojem drugem moštvu, se je po spoznavnem dnevu z zanj novim avtomobilom odlično znašel. Prvi dan je sicer na enem od zavojev zdrsnil s ceste in podrl telegrafski drog, a je C4 udarec dokaj dobro prestal, tako da je Avstralec zadnji dan lahko napadel in tudi že prehitel Norvežana na četrtem mestu. A na koncu se je vseeno moral zadovoljiti s petim, saj je na predzadnjem "brzincu" naredil napako in obtičal v jarku, iz katerega so mu pomagali gledalci, vse skupaj pa je bilo dovolj, da je imel Norvežan pred njim minuto in 20 sekund naskoka. Loeb je v isti HP prav tako naredil napako, ki pa se je dokaj srečno končala, saj je po drsenju na robu ceste svoj dirkalnik še pravočasno ujel in ga spravil nazaj na asfalt. "Zares je bilo naporno. Srečen sem, da sem pripeljal do desetih točk. Asfaltni reliji so zame še posebej pomembni, na Irskem pa je bila podlaga zelo spolzka. Vsekakor je to dober začete sezone," je po prihodu v cilj menil Francoz.

Do točk so na prvi dirki prišli še mladinski svetovni prvak Sebastien Ogier ter Fordova voznika Matthew Wilson in Khalid Al Qassimi.

SP se bo nadaljevalo z drugo od 12. preizkušenj na Norveškem od 13. do 15. februarja.