Decembra lani so v ZDA prodali 36 odstotkov manj avtomobilov kot decembra 2007 oz. skupaj 896.124. Tržni delež treh ameriških podjetij General Motors (GM), Ford in Chrysler je po podatkih podjetja Autodata lani padel na 47,6 odstotka, potem ko je leta 2007 znašal 51,1 odstotka. Azijske znamke na čelu s Toyoto in Hondo so lani zavzele 44,6 odstotka ameriškega trga, medtem ko je bil njihov tržni delež predlani 41,7 odstotka. Evropski avtomobili pa so od leta 2007 tržni delež povečali za 0,6 odstotne točke na 7,8 odstotka.

Chrysler je decembra lani v ZDA prodal 89.813 avtomobilov, kar je 53 odstotkov manj kot decembra 2007, tržni delež pa je decembra padel za 3,8 odstotne točke na 10 odstotkov. Na drugi strani lestvice je Subaru, ki je edini od večjih avtomobilskih podjetij leta 2008 prodal več avtomobilov kot leto prej. Prodajo je povečal za 0,3 odstotka na 187.699 avtomobilov, čeprav je decembra prodaja padla za 7,7 odstotka na 17.287 avtomobilov. V prodajo naj bi šla najbolje modela forester in impreza.

Največ avtomobilov je sicer lani še vedno prodal GM, in sicer skupaj 2,95 milijona, kar je 23 odstotkov manj kot leta 2007. GM je decembra lani glede na december predlani prodal za 31 odstotkov manj avtomobilov. Družba namerava sicer v prvem letošnjem četrtletju znižati proizvodnjo v Severni Ameriki na skupaj 420.000 avtomobilov. Toyota je v lanskem letu prodala 2,22 milijona avtomobilov, kar je za 16 odstotkov manj kot leta 2007, decembra pa je prodaja padla za 37 odstotkov.

Na tretjem mestu po tržnem deležu je tudi letos Ford, ki je lani glede na predlani znižal prodajo za 21 odstotkov na 1,98 milijona avtomobilov. Ford je decembra lani prodal za 32 odstotkov manj avtomobilov kot decembra predlani. Honda je leta 2008 prodala za osem odstotkov manj avtomobilov kot leta 2007 oz. skupaj 1,4 milijona. Nissan jih je prodal 951.350, kar je 11 odstotkov manj kot leto prej.

Podatki o prodaji avtomobilov bi lahko bili še slabši, če ne bi proizvajalci in prodajalci kupcem ponujali številnih ugodnosti. Hyundai npr. kupcem ponuja možnost, da avtomobil vrnejo v roku enega leta, če vmes izgubijo službo, skoraj vsi pa že ponujajo brezobrestna posojila. V ZDA so lani prvič po letu 2000 prodali več navadnih osebnih avtomobilov kot športnih terencev, poltovornjakov in enoprostorcev.