Uvedba krajših desetdnevnih vinjet, ki bi stale 15 evrov in bile namenjene tranzitnim potnikom, bi zmanjšala prihodke DARS-a'' , je povedal njihov ekonomist Žan Oplotnik. ''Prav tako bi se izničili učinki t.i. švicarskega modela, po katerem se z uvedbo vinjet zgleduje Slovenija in katerega namen je, da je sistem najcenejši za pogoste uporabnike avtocest.''

Žan Oplotnik je še poudaril, da je sistem vinjet sicer zelo koristen tako za slovenske voznike kot za našo ekonomijo v celoti.

"Prav zaradi vinjet bo DARS letos zaključil s 14 odstotki več prihodkov kot prejšnja leta. Če sistem pol in enoletnih vinjet ostane, bo za tovorni promet prišlo do povišanja cestnine za deset odstotkov, kar bi bilo skupaj s prihodki od prodaje vinjet namenjeno gradnji avtocest in odplačilu DARS-ovega dolga, ki znaša približno 4 milijarde evrov. Celotna vrednost nacionalnega programa gradnje avtocest pa je ocenjena na 6 milijard evrov. Načrt gradnje in obnove cest za leto 2009 je vreden 498 milijonov evrov in je ena od nalog prihodnje vlade,“ je za časnik Delo povedal Oplotnik.