"Čutimo pritisk predvsem pri zvišanju obrestnih mer. Zavedamo se, da bo ta kriza prizadela vsa podjetja, vso ekonomijo in tudi vse posameznike," je v izjavi za medije po okrogli mizi v hotelu Union dejal Šrot. Na vprašanje, kako se rešiti iz finančne krize, pa je po njegovih besedah "težko odgovoriti".

Na okrogli mizi z naslovom Kako kupiti ceneje in več znanja pa je Šrot izpostavil predvsem transparentnost nabave in stalne dobavitelje ter partnerski odnos z njimi. Slednje po njegovih besedah "prinaša sadove na dolgi rok". Obenem meni, da je za uspešnost podjetja bistvenega pomena ekipno delo. Pri nabavi je po njegovih besedah vodilo njihove družbe predvsem, da ne govorijo o najnižji, temveč o optimalni ceni, saj se "z dobavitelji tako skupaj razvijajo". Kot še ocenjuje, je poleg partnerskega odnosa z dobavitelji pomembna tudi inovativnost podjetja.

Glede centralizacije Pivovarne Laško je Šrot dejal, da je s tem podjetje "ogromno privarčevalo". Obenem je še zatrdil, da se v Pivovarni laško "ne ukvarjajo s špekulacijami" ter tudi, da je Pivovarna Laško "družbeno odgovorno podjetje".

Direktorica Trima Tatjana Fink je na okrogli mizi izpostavila predvsem partnerski odnos podjetja z dobavitelji ter medsebojno zaupanje z njimi. Sama nabava ima po njenih besedah pomembno vlogo, "ker pomeni pomemben del stroškov in ker s strateškimi dobavitelji tako razvijajo nove materiale in produkte". Nabava v Trimu pa se po besedah direktorice čedalje bolj globalizira, zato bistvenih razlik med domačimi in tujimi dobavitelji "več ne vidijo".

Razmere na finančnem trgu so po prepričanju direktorice Trima že povzročile nekatere spremembe na prodajnem in nabavnem trgu. "Cene se bodo uravnotežile tam, kjer bo trg zadeve uravnovesil na eni strani s ponudbo in na drugi strani s povpraševanjem," ocenjuje Finkova. Obenem meni, da trenutne finančne razmere v samem obsegu poslovanja od vseh podjetij zahtevajo večjo pozornost pri stroških in previdnost pri investiranju.

Avtor knjige Strateška nabava Branko Žibret meni, da lahko podjetje z dobro organizirano nabavo veliko prihrani. Prepričan je tudi, da bodo zaradi finančne krize finančno močna slovenska podjetja kupovala še ceneje. Finančno šibkim podjetjem pa lahko kriza predstavlja velik problem, ocenjuje Žibret.