Vodja predstavništva STO v Nemčiji Majda Rozina Dolenc pravi, da nemški turisti pri izbiri destinacije za počitnice še vedno zelo radi obiskujejo turistične agencije, uporaba katalogov pa kljub vse pogostejši uporabi interneta ne upada.

"Zadovoljni smo, da bo Piran že od konca oktobra viden v Neckermannovih agencijah po Nemčiji, objava logotipa I Feel Slovenia in spletnega naslova www.slovenia.info pa zagotavlja celovitejšo promocijo in pozicioniranje Slovenije kot turistične destinacije na nemškem trgu," je dejala Dolenčeva.

V STO so prepričani, da je naslovnica Neckermannovega kataloga odlična promocija Pirana, slovenske obale in Slovenije kot mediteranske države, za katero se je STO dogovorila s produktnim vodjo drugega največjega organizatorja potovanj Neckermanna, Michaelom Lehnusom.

Ta je svojo odločitev izbire motiva Pirana utemeljil z aktualnostjo Slovenije kot turistične destinacije za Nemce: "Slovenija predvsem po predsedovanju Svetu EU velja za evropsko turistično destinacijo v trendu, ki je zanimiva predvsem zaradi pokrajinske in gastronomske raznolikosti ter široke palete kakovostne turistične ponudbe."

Naslovnica na katalogu je zelo razveselila tudi predstavnike turističnega gospodarstva na Obali. Direktor Turističnega združenja Portorož Ivan Silič je ob tem pojasnil, da Slovenijo zaradi podobnosti imena še vedno nehote zamenjujejo ali napačno poimenujejo. "Slovenija se kot turistična destinacija od ostalih, s katerimi nas radi zamenjujejo, razlikuje prav po tem, da je tudi obmorska in mediteranska država," je dejal.

V Sloveniji so v okviru Neckermanna v prvih osmih mesecih letos ustvarili za pet odstotkov več prenočitev kot lani, s promocijo na naslovnici kataloga pa si STO obeta večjo prepoznavnost Slovenije in ponudbe slovenskega turizma ter boljše prodajne rezultate na nemškem trgu.