Tam je bilo v zadnjem času poškodovanih šest avtomobilov, ker na stiku med cestiščem in viaduktom pri Bistrici odpadajo plošče ali deli plošč, ki jih je dobavil proizvajalec (na njih piše Alga Milano). Janez Dovžan, vodja avtocestne baze, pravi: »Preprosto nas niso jemali resno, ko smo začeli opozarjati na napako na dilataciji.« »Tudi v tem primeru se ponavlja zgodba iz šentviškega predora. Ugotavljamo, da je tuji proizvajalec dobavil plošče, ki so neustrezne, po prvih ocenah so slabo gumirane oziroma je bila vulkanizacija slaba. Ali je za poškodbe krivo pluženje ali kaj drugega, je za zdaj še težko oceniti,« je dejal minister Žerjav med ogledom napake, ki povzroča hudo kri in jezo voznikov. Podjetje Tip top iz Ljubljane že zamenjuje gumijasto prevleko oziroma namešča nove plošče, pri italijanskem izdelku pa se kaže rjast nanos, kar daje slutiti, da guma, ki jo občutijo vozniki pod kolesi, dejansko ni bila ustrezno pritrjena. Minister Žerjav se je zavzel za čim hitrejšo odpravo napake, a je zopet ugotovil, da na kraj ni prišel nihče iz podjetja SCT: »Zdaj moramo poskrbeti, da ne bo kolon,« je zatrdil.

»Do zime je zadevo treba dokončno urediti, do Marije Pomagaj na Brezjah pa urediti tekoč promet,« je dejal cestni inšpektor Tadej Markič. »Cestišče je treba urediti tako, da bo promet potekal vsaj s hitrostjo 60 ali 80 kilometrov na uro in varno,« je dejal inšpektor, minister pa je pritrdil scenariju, ki pomeni nadaljevanje del pri zamenjavi poškodovanih oblog plošč dilatacije (stik med cestnim delom in viaduktom, ki omogoča »gibanje« viadukta v različnih vremenskih pogojih). Na oko sicer res malenkostna napaka povzroča prave zastoje in glede na oceno, da so Italijani namestili dilatacijo, ki ni primerna za ceste, na katere pada sneg in jih plužijo, bo zgodba o odgovornosti tudi tu dolga.