Andrej Orač, vodja Mestnega redarstva v Mestni občini Ljubljana (MOL), je povedal, da imajo trenutno v obdelavi 21 zapuščenih vozil. Po zakonu o varnosti cestnega prometa je mestno redarstvo zadolženo za nadzor na javnih, ne pa tudi zasebnih površinah. Če vozilo stoji na zasebnem zemljišču, mora za odstranitev poskrbeti voznik oziroma upravitelj te površine. Lastnike vozil najdejo na podlagi številke šasije, in sicer vseh vozil, ki so bila registrirana v Sloveniji. Če vozilo ni bilo registrirano v Sloveniji, pa lastnika ne najdejo, vendar je takih primerov zanemarljivo malo. Če lastnika ne najdejo, odvoz plača MOL, je povedal Orač.

Mestni redar Andrej Lajkovič je povedal, da ni vsako vozilo brez registrskih tablic zapuščeno vozilo. "Po zakonu je definirano kot motorno ali priklopno vozilo, parkirano na javni cesti ali nekategorizirani cesti, ki se uporablja za javni cestni promet, ki nima registrskih tablic oziroma ni registrirano in nihče ne skrbi zanj.

Pojavljajo se tudi vozila, ki imajo izjavo o lokaciji, vendar so lahko v tem primeru ta vozila parkirana samo na natančno določeni lokaciji. Če ugotovimo, da je vozilo zapuščeno, najprej odredimo odredbo o odstranitvi, ki velja tri dni. Če po tem času lastnik vozila ne odpelje, ga redarstvo premakne na varovano deponijo. Lastniku se izroči kazen v višini 250,38 evra, poleg tega pa se zaračuna tudi odvoz s pajkom, ki stane 35 evrov. Če lastnik po treh mesecih ne prevzame vozila, se to lahko uniči v skladu z določili zakona o varnosti cestnega prometa. Cena ležarine avtomobila na deponiji znaša 2 evra na dan."

Lajkovič je povedal, da se ljudje ne zavedajo, da je razgradnja vozila od 1. januarja lani brezplačna, saj vse stroške pokriva država. Vse, kar morajo lastniki storiti s starim vozilom, je, da ga pripeljejo na prevzemna mesta. Prebivalci Ljubljane imajo na voljo dve lokaciji, in sicer v Španu na Brezovci pri Ljubljani in v Interservicu v Leskovškovi ulici, je še povedal Lajkovič.