Na razstavi je predstavljenih pet projektov, v katerih avtorica na različne načine tematizira mikrobiologijo človeškega telesa, Tratnikovo pa je Potočnik označil za edino slovensko bioumetnico.

Ob podpori biotehnologije, prek postopkov fragmentacije ter ponovne konstrukcije telesa, umetnica manipulira z živim materialom. Tako stimulira preizpraševanje živega in posega v razumevanje človeškega organizma, ki se korenito spreminja prek rabe tkivnega inženiringa in drugih mikrobioloških postopkov, so sporočili organizatorji.

Potočnik je poudaril, da o etiki ne bo govoril, čeprav razstava spodbuja prav razpravo o tem vprašanju. Tratnikova je za STA povedala, da se njena zvrst umetnosti, t. i. bioumetnost, ukvarja z vprašanji, ki se tičejo širše družbe, pri čemer so pomembni stiki z znanostjo, saj so zadeve velikokrat v znanstvenem območju hermetično zaprte.

Gre za "s tehnološkega, tehničnega, finančnega vidika zahtevne projekte", je tudi povedala umetnica, po izobrazbi akademska slikarska, magistrica kiparstva in doktorica znanosti s področja filozofije in teorije vizualne kulture.

Razstava je peta v nizu galerije LJU cosinus BRX, konceptne galerije, ustanovljena na pobudo zunanjega ministrstva. Ta galerijski koncept je namenjen predstavljanju umetniških del, ki tematizirajo znanost in tehnologije skozi umetnost. Z njimi se želi poudariti spoj med znanostjo in umetnostjo ter izpostaviti nekaj slovenskih umetnikov, ki so na tem področju dosegli zavidljiv razvoj.

Septembra 2006 je bil pri Potočniku kot prvi predstavljen projekt 'Umbot Noordung', avtorjev Dunje Zupančič in Dragana Živadinova v sodelovanju z Mihom Turšičem, v letu 2007 pa razstave 'Modux 2004-2006' skupine BridA, 'Strategije recikliranja' Saša Sedlačka in 'Situational Awareness' Marka Peljhana.

Pokrovitelja galerijskega programa sta ministrstvo za zunanje zadeve in ministrstvo za kulturo. Razstava je nastala v produkciji Prakse za sodobno raziskovalno umetnost in Zavoda K6/4.