Agenti producentskih hiš so takoj po koncu stavke začeli iskati nove scenarije, vendar imajo pri tem nemalo težav. Velik del scenaristov med stavko namreč ni počel nič in jo je jemal kot počitnice. Producentske hiše, ki so pričakovale številne osnutke scenarijev in nove ideje, so ostale praznih rok.

Včeraj so ameriški mediji poročali, da se je „k delu“ sicer že vrnil eden od vodilnih scenaristov William Monahan, ki je dobil oskarja za film "The Departed" in je avtor scenarija tudi za film "Body of Lies." Poznavalci razmer menijo, da je prav mogoče, da so scenaristi pripravili nove scenarije, pa jih agenti producentskih hiš „držijo nazaj“, ker želijo ustvariti vtis, da scenaristi med stavko niso počeli nič ali ker želijo finančno „disciplinirati“ trg, na katerem nekateri scenaristi zaslužijo nesorazmerno velike vsote denarja.

„Nihče noče biti prvi,“ pravi eden od „lovcev na scenarije“. „Mogoče se bo začelo dogajati po oskarjih.“ Drugo agent pa pravi, da sicer ni nihče pričakoval, da se bodo vsi najboljši scenaristi pojavili vsak s svojim novim delom, da pa na drugi strani tudi nihče ni pričakoval, da se bo zgodilo tako malo. Scenaristi sami menijo, da bo trajalo vsaj še nekaj tednov, da bodo stvari stekle s polno paro.

Prejšnji stavki scenaristov iz leta 1988, ki je trajala kar pet mesecev, je sledil pravi bum novih scenarijev.