S takšno utemeljitvijo je policija v sredo javnosti predstavila 25 novih terenskih vozil volkswagen touareg, ob katerih so varuhi reda in miru prevzeli še 40 novih "maric" oziroma intervencijskih vozil renault master furgon. Vendar mnogi poznavalci ocenjujejo, da izbira novega terenskega vozila ni posrečena, tako glede namena uporabe kot cene, saj gre za luksuzno vozilo najvišjega cenovnega razreda.

Generalni direktor policije Jože Romšek je ob prevzemu terenskih vozil, za katera bo šlo iz proračuna v prihodnjih petih letih skoraj milijon evrov, zatrdil, da so ta primerna, varna in učinkovita, z njimi pa se poleg tega zagotavlja večja varnost v državi in večja varnost policistov. Vendar je že pojasnilo policije, da bodo avtomobile uporabljali za redno policijsko delo, predvsem takrat, ko z drugimi vozili ne bodo mogli opraviti naloge, njegove besede postavilo pod vprašaj. Touarege bodo za terensko vožnjo uporabljali tudi pripadniki posebne in gorske enote policije ter policisti konjeniki. Na policiji navajajo še, da se je v zadnjih letih potreba po novih terenskih vozilih pokazala zaradi opravljanja nalog ob naravnih in gorskih nesrečah, ob izredno slabih vremenskih razmerah, za iskanje pogrešanih oseb in pri iskanju najhujših prestopnikov na območjih, ki z drugimi vozili niso dostopna.

Vendar se postavlja vprašanje, ali policija res potrebuje takšna vozila, meni poznavalec avtomobilov in dobro podkovan prometni strokovnjak, ki v tem primeru ni želel biti imenovan. "Touareg je luksuzno terensko vozilo najvišjega cenovnega razreda, namenjeno udobni in tudi terenski vožnji, ni pa izrazito 'delovno' terensko vozilo niti ne izstopa z dobrimi voznimi lastnostmi na asfaltnih površinah." Res gre za terenski avto, se strinja naš sogovornik, vendar je pomembno predvsem to, za kaj ga bo policija uporabljala. "Če bo res namenjeno delu na težko dostopnih območjih, reševanju in drugim posebnim oblikam dela na terenu, potem takšno luksuzno terensko vozilo za to gotovo ni najbolj primerno. Med drugim tudi zato, ker bo ob resni terenski vožnji precej poškodb, predvsem na podvozju, servisiranje teh pa je zelo drago. Če bi ga uporabljali, denimo, za spremljanje visokih gostov, varovanih oseb ali kaj podobnega, pa je za to zanesljivo povsem primeren."

Glede na sedanji opis nalog, za katere namerava policija luksuzne touarege uporabljati, je naš strokovni sogovornik prepričan, da bi bil za te naloge mnogo bolj primeren delovni terenski avtomobil. "In izbira tovrstnih avtomobilov je na tržišču velika, pa tudi cenovno bi gotovo lahko dobili boljše ponudbe," je še prepričan. Mnogi se čudijo, zakaj se je policija odločila za postavljanje s tako dragim in luksuznim avtomobilom, če po drugi strani ni denarja niti za mnoge bolj nujne stvari, na primer za stacionarne radarje, ki bi precej pripomogli k izboljšanju katastrofalne varnosti na naših cestah. Dokazano je namreč, da prav radarji in drugi avtomatski sistemi za nadzor prometa zmanjšuje število najhujših nesreč, poleg tega se stroški za vsak radar povrnejo najpozneje v enem letu. Glede na podobno ceno bi lahko kupili ravno toliko radarjev, kot so zdaj avtomobilov. Dodajmo še, da imamo v Sloveniji za zdaj le štiri stacionarne radarje.