"Na toliko področjih nesmiselno tratimo energijo in bremenimo podnebje," je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa za današnjo izdajo nemškega časnika Bild dejal Stavros Dimas in dodal: "Preprost ukrep v Nemčiji bi bila splošna omejitev hitrosti na avtocestah." Omejitve hitrosti so iz več razlogov smiselne in so običajne v večini članic EU in v ZDA, le v Nemčiji so polemične, je dodal Dimas.

Po njegovih besedah ima Nemčija posebno odgovornost za omejevanje izpustov toplogrednih plinov: "Preboj bo možen le, če bodo članice EU zagotavljale, da bodo ukrepi za varovanje podnebja izvedljivi in finančno vzdržni - še posebej Nemčija kot močna industrijska država."

Nemčija na svoji 12.000-kilometrski avtocestni mreži nima splošne omejitve hitrosti, vendar pa je na mnogo odsekih hitrost vožnje omejena. Nemški minister za promet Wolfgang Tiefensee in močna nemška avtomobilska industrija nasprotujeta splošni omejitvi hitrosti na avtocestah, poroča dpa.