Potem, ko je Borat svet „seznanil“ z deželo, ki je bila za večino popolna neznanka, so se vanjo začele vsipati gore turistov, izjemno pa se je povečalo tudi zanimanje tujih investitorjev. Krilatica, da ni važno, kaj se govori, samo da se govori, pa se je spet izkazala za resnično. Kazahstan postaja namreč vse bolj popularen kljub negativni luči, v kateri ga je svetu predstavil njegov fiktivni novinar.

Film, v katerem se je Borat iz Kazahstancev kar precej delal norca, je strahovito povečal zanimanje ljudi za to deželo. Čeprav so se Kazahstanci bali, da bo Borat deželi povzročil več škode kot koristi, se je zgodilo obratno: zanimanje turistov je naraslo za 300 odstotkov. Množično derejo tja, da bi iz prve roke doživeli to, čemur se je smejal cel svet.

Po podatkih nekaterih raziskav je ogromno turistov Kazahstan navedlo za destinacijo, ki jo nameravajo v kratkem obiskati, čeprav so se do sedaj te devete največje dežele na svetu množično izogibali. Letalske linije, ki jih je vse več, so polno zasedene, mednarodne hotelske verige pa na veliko gradijo v Astani in Alamtyju.

Poleg turistov pa se za Kazahstan zelo zanimajo tudi poslovneži. Analitiki menijo, da bi bilo njihovih vlaganj lahko toliko, da bi Kazahstan do leta 2015 lahko postal ena od desetih največjih proizvajalk in izvoznic nafte.