Sistem je razvila Evropska vesoljska agencija (ESA) in ponuja visokokakovosten radio, video ter omogoča tudi prenos drugih podatkov. Digitalni signal satelitskega radia omogoča takšno kakovost zvoka, kot jo ima predvajanje z zgoščenke. Poleg sprejema do sto različnih radijskih kanalov sistem omogoča še prikaz različnih informacij, denimo naslova predvajane skladbe ali izvajalca. Nova satelitska radijska komponenta pa se je uspešno izognila tudi takšnim težavam, kot je izguba signala med vožnjo skozi predor.

V ZDA storitev satelitskega radia že zdaj uporablja več kot 13 milijonov ljudi. Naročeni so na dva glavna oddajnika - XM-radio in Sirius. Poslušalci lahko v svoje jeklene konjičke vgradijo satelitske sprejemnike, ki lovijo signale prek posebej načrtovanih zemeljskih ojačevalcev, da je v bolj pozidanih območjih sprejem satelitskega signala sploh mogoč.

Takšen sistem je izjemno drag predvsem zaradi dodatnega zemeljskega omrežja ojačevalcev. Eksperimentalni sistem agencije ESA pa ne potrebuje ne dodatnega zemeljskega omrežja ne posebnega sistema radijskih satelitov. Namesto tega so predlagali uporabo satelitskega omrežja, ki trenutno oddaja televizijske signale. Življenjska doba satelita je od 10 do 15 let. Ker satelitu zmanjka goriva, začne drseti iz svoje običajne poti in za oddajanje televizijskega signala ni več uporaben, saj satelitski krožniki na Zemlji zahtevajo natančen položaj satelita, da lahko sprejmejo njegov signal. Drugače pa so ti sateliti še povsem delujoči. Predlagani sistem agencije ESA zna izslediti položaj satelita, zato bi lahko za oddajanje satelitskih radijskih signalov izrabili odslužene televizijske satelite.

V avtomobile bo vgrajena majhna mobilna antena, ki bo lovila signale iz satelita. Signali bodo poslani kot datoteke, ki se bodo shranili v pomnilnik satelitske naprave, s čimer bodo postali nepotrebni tudi zemeljski ojačevalci. Datoteke bodo po potrebi sestavljene v radijski program tako, da poslušanje programa ne bo prekinjeno niti takrat, ko bo avto zunaj dosega satelita.

Ta datotečni pristop omogoča tudi prenos druge vrste podatkov, denimo prenosa novih zemljevidov za navigacijske sisteme ali prenos kratkih videoposnetkov za zabavo potnikov na zadnjih sedežih. Prototip je agencija ESA v sodelovanju z drugimi tehnološkimi podjetji in proizvajalci avtomobilov razvijala skoraj tri leta. V primeru komercializacije sistema bi bil to prvi satelitski radijski sistem, vgrajen v avtomobil.