Delu dober odstotek, Večeru za skoraj 1,9 odstotka in Dnevniku za nekaj manj kot 3,4 odstotka. Med dnevnimi časopisi so le Slovenske novice, ki jih izdaja časopisna hiša Delo, uspele povečati število prodanih izvodov za 0,8 odstotka.

Toda v primerjavi z enakim obdobjem lani je med resnimi dnevniki le Dnevnik uspel povečati število prodanih izvodov s 46.811 na 47.083 na dan, medtem ko je Delu prodaja v tem obdobju padla za dobrih 9 odstotkov. Večer je v zadnjem letu prav tako zabeležil padec prodaje za skoraj sedem odstotkov.

Pred dvema letoma

SOZ je z merjenji prodane naklade sicer začel pred dvema letoma v tretjem četrtletju leta 2004. Takrat je bilo na prvem mestu Delo kar z 78.000 prodanimi izvodi, drugi je bil Večer z nekaj več kot 50.000 in na tretjem mestu Dnevnik z nekaj manj kot 47.000 prodanimi izvodi časopisa na dan. V dobrih dveh letih je Dnevnik prišel na drugo mesto in edini ohranil oziroma celo povečal število prodanih izvodov. Časopisni hiši Delo je v dveh letih prodaja svojega osrednjega dnevnega časopisa Delo padla za 12.000 izvodov ali za skoraj 16 odstotkov. Prav tako deset odstotkov manj izvodov na dan proda Večer.

Razlika manjša za tretjino

Zanimivo je tudi, da se je razlika med Delom in Dnevnikom v dveh letih zmanjšala za več kot tretjino. Če je sredi leta 2004 Delo prodalo 31.000 izvodov več svojega osrednjega dnevnika, je razlika v zadnjem četrtletju znašala le še 19.000 izvodov. Prav tako se je v dveh letih spremenilo razmerje med Večerom in Dnevnikom. Leta 2004 je bila razlika 4000 izvodov v prid Večera, danes pa Dnevnik proda 1300 izvodov več. Tudi tržni deleži so se v dveh letih od začetka merjenja spremenili. Medtem ko je Večer ostal tik pod 29 odstotki, je Delov tržni delež na račun povečanja prodaje Dnevnika s 44,4 odstotka padel na 41,6 odstotka, medtem ko je Dnevnikov delež zrasel za 3 odstotne točke in je v tretjem četrtletju leta 2006 znašal 29,6 odstotka.