Prejemnik nakazila je bila fizična oseba z računom pri Abanki, kot namen nakazila pa je navedeno vračilo dolga. Čeprav je do zlorabe tudi pri Igorju prišlo prek spletne poslovalnice NLB Klik, v NLB zagotavljajo, da ni šlo za zlorabo z lažnimi spletnimi stranmi, ki uporabnike pozivajo, naj izvozijo svoj certifikat in vpišejo geslo, in o kateri smo poročali včeraj. Novih prijav tovrstnih primerov včeraj ni bilo, prav tako ni bilo povečanega števila preklicev certifikatov, so povedali v NLB.

"Banka zavrača vsako krivdo, niso mi ponudili nobene pomoči, predlagali so le, naj najamem odvetnika in denar izterjam, vendar pa imam na računu 40 tisočakov minusa. Kako naj plačam odvetnika?" se sprašuje oškodovanec. Na banki so včeraj kljub temu trdili, da bodo z vsemi oškodovanci našli rešitev, s katero bosta lahko zadovoljni obe strani, dodali pa so, da preiskava v Igorjevem primeru še ni končana.

Igorja je banka sama obvestila, da je na njegovem računu prišlo do sumljive transakcije. Na NLB so nam pojasnili, da so preiskovali prijavo drugega uporabnika. Ugotovili so, da je bila večja vsota denarja na isti račun nakazana tudi z računa Igorja, ker transakcije ni naročil on, pa so zadevo takoj prijavili policiji, ki še vedno preiskuje njegov računalnik.

Pri tem velja omeniti, da Igor ni računalniško nepismen. Po poklicu je elektrotehnik, delal je kot računalniški serviser in tudi na rezervacijskem sistemu Adrie Airways. "Na računalniku imam nameščen protivirusni program, ki se samodejno obnavlja, in druge zaščitne programe," trdi Igor. Računalnik sicer uporablja tudi njegova žena, vendar pa imata ločeno uporabniško ime za Okna in vsak svoj certifikat ter geslo za dostop do Klika.