Po trditvah tožilstva je Stričak 15-tonski tovornjak vozil s sto kilometri na uro in je opla, na katerega je naletel v predoru, dobesedno zmlel, saj pred nesrečo ni zaviral. Kmalu po tragediji je nekdo iz tovornjaka iztrgal tahograf, iz katerega je izginil listič prav za dan, ko se je zgodila tragedija. Stričak naj bi bil po zatrjevanju prič in novinarjev na kraju nesreče še povsem priseben, navzočim naj bi govoril, kaj se je zgodilo, v zadrski bolnišnici pa je nenadoma izgubil spomin.

Obdolženčev odvetnik Željko Olujić je povedal, da je Stričku neizmerno žal zaradi nesreče, v kateri sta umrli materi in njuna otroka. Zagovornik je opozoril, da bo skušal doseči prekvalifikacijo obtožnice iz kaznivega dejanja povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti v nenaklepno kaznivo dejanje ogrožanja javnega prometa, za katero je najvišja zagrožena kazen tri leta zapora. Olujić bo tudi poskušal dokazati, da je Stričak vozil z hitrostjo, ki je bila manjša od 90 kilometrov na uro. Očitke, da se je nesreča zgodila, ker je njegova stranka za volanom pisala SMS-sporočilo, je Željko Olujić zavrnil. Dejal je, da je sporočilo poslal 90 sekund pred trčenjem, zato z njim nima nobene zveze.