V prvem delu otvoritvenega večera 18. februarja bo nastopil tajvanski pianist Kai-Min Chang.Zaigral bo BrahmsovKoncert za klavir in orkester št. 2 v B-duru. Interpretacija njegovega najzahtevnejšega koncerta obljublja glasbeno popotovanje skozi skladateljevo genialnost in zapletenost, avtor je namreč zanj potreboval kar tri leta. V drugem delu koncerta pa se bodo Simfoničnemu orkestru RTV Slovenija in uglednemu francoskemu maestru Yanu Pascalu Tortelierju pridružili še Mešani pevski zbor Glasbene matice Ljubljana, Festivalski zbor Virtuozi, Komorni zbor Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani ter sopranistka Sophie Marin-Degor, mezzosopranistka Annalisa Stroppa, tenorist Celso Albelo ter basbaritonist Paul Armin Edelmann. Izvedli bodo Rekviem Saint-Saënsa, skladatelja, ki je bil ključen pri preoblikovanju francoske glasbe v 19. stoletju. Delo odlikuje izjemna orkestracija, ki zajema širok spekter zvočnih barv. Avtor je spretno združil simfonične elemente s koralnimi deli, ustvarjajoč bogato in čustveno glasbeno izkušnjo. 

Glasbeno doživetje, ki oživlja veličino religioznih in azijskih zgodb 

Bogata dirigentska kariera je Roberta Abbada popeljala na vodilne svetovne odre, lansko leto tudi na Ljubljana Festival, in do sodelovanja z najbolj priznanimi glasbenimi orkestri po vsem svetu. 19. februarja bo vodil Orkester Slovenske filharmonije, Komorni zbor Megaron ter mednarodne priznane soliste – sopranistko Olgo Kulčinsko, mezzosopranistko Gaëlle Arquez, tenorista Francesca Demura in basista Riccarda Zanellata. Rossinijeva kantata Stabat Mater velja za eno najpomembnejših verskih skladb 19. stoletja. Čeprav ni bila njegovo prvo versko delo, je postala zagotovo eno njegovih najbolj priljubljenih, poleg originalne verzije pa so kasneje nastale tudi priredbe drugih skladateljev. Sledila bo orkestrska suita Turandot, ki je ugledala luč sveta leta 1905. Busoni je navdih zanjo našel v kitajski zgodbi Turandot. Ta je bila osnova za Puccinijevo znamenito istoimensko opero.