Kot pojasnjujeta zgodbo podjetja direktor Mark Kalin in prokurist Žiga Papež, sta pri svojem delu v podjetniškem svetu naletela na zanimiv startup, ki izdeluje naravna prehranska dopolnila za ljudi. Tako sta spoznala Dušana Portatisa Kovača, raziskovalca, inovatorja, zeliščarja in velikega ljubitelja narave, ter mu predlagala, da bi skupaj izdelala naravno linijo prehranskih dopolnil za živali. Tovrstna industrija raste od 5 do 7 odstotkov na leto, celotna industrija pa kar 25 odstotkov, tako da je na tem področju veliko možnosti za dober prodor na trg. »Moj pes japonski akita je imel leto in pol vnetje črevesja in tudi po veliko pregledih in zdravilih se mu stanje ni izboljšalo,« pravi Kalin in dodaja, da je bilo tudi to dejstvo razlog, da se je januarja letos odločil za sodelovanje s Kovačem pri razvoju produkta za pse in mačke.

Naravna vitaminska bomba

»Ko se je podjetju kot partner priključil Žiga Papež, sva želela biti pri razvoju povsem slovenskega produkta transparentna in imeti vsa dovoljenja,« nadaljuje Mark Kalin. Partnerja sta raziskala, katerih izdelkov na trgu manjka, in ugotovila, da je dovolj izdelkov za posamezne težave, na primer za sklepe, manjka pa tistih, ki vsebujejo superhranila. K sodelovanju sta pritegnila glavni inšpektorat, veterinarsko fakulteto in prehranske strokovnjake in tako je nastal produkt – eden redkih na vodni osnovi – ki je popolnoma naraven, bio in vsebuje več kot 25 superhranil. Gre za pravo vitaminsko oziroma antioksidantsko mineralno bombo, doda direktor Love Pets. Izdelek iz ročno nabranih sestavin so razvijali šest mesecev in s spreminjanjem sestavin prišli do najučinkovitejše formule.

Produkt je testiralo dvajset psov in dvajset mačk, rezultati pa so bili odlični. »Mojemu psu se je kronično stanje zelo izboljšalo, prijateljičin tekmovalni pes ima lepšo dlako, zelo stara psička drugega prijatelja pa ima več energije. Tudi ambasador našega podjetja, svetovni prvak v sledenju z vodnikom Tomažem Režonjo, je z uživanjem našega produkta pridobil več energije,« razloži Kalin in napoveduje, da bo izdelek Love Pets na voljo v kratkem. Ponudili ga bodo v lastni spletni trgovini in specializiranih trgovinah za živali, na trg pa bo prispel tudi prek drugih kanalov, denimo vzrediteljev, pasjih šol in mednarodnih sodnikov. Iz proizvodnje v Novi Gorici, ki deluje v strateškem partnerstvu, je prišlo prvih 150 stekleničk produkta, ki jih nameravata soustanovitelja prodati v septembru in oktobru na svoji spletni strani in prek svojih kanalov. Naslednji cilj je proizvodnja petsto in več izdelkov, ki bodo sprva namenjeni za Slovenijo, kasneje pa tudi za tuje trge. Trenutna proizvodna zmogljivost sicer znaša 10.000 kosov.

V razvoju dva produkta za konje

Soustanovitelja podjetja sta projekcijo razvoja naredila do leta 2026. Cilj je, da po Sloveniji prihodnje leto prodreta v Evropo, predvsem v Nemčijo, Avstrijo in potencialno Italijo. Raziskujeta tudi možnost prodaje prek Amazona, ki je zelo močan v Veliki Britaniji, ZDA, Avstraliji in na Japonskem, s čimer bi trg, tudi s pomočjo distributerjev, močno razširila. Poleg produktov za pse in mačke, za katera bosta naročila klinično študijo, sta v razvoju še dva produkta za konje, ki bosta na trgu predvidoma oktobra. Eden bo v pomoč pri prebavilih in dihalih, kjer imajo konji največ zdravstvenih težav, drugi pa bo usmerjen v njihovo zmogljivost in energijo, saj Love Pets meri tudi na tekmovalne konje. Kalin in Papež računata pri prodaji predvsem na arabski svet, ki veliko investira v tekmovalne konje, pogovarjata pa se tudi o sodelovanju z Lipico. Verjameta, da bosta izdelka za konje močno pozicionirana, saj pri tem nimata konkurence. V prihodnje stavita še na dodatne specializirane produkte za pse in mačke, morebiti se bosta lotila še razvoja prehranskih dopolnil za glodavce (hrčke, miške, morske prašičke) in ptice.