Zgodba podjetja se je začela leta 2013, ko so ga ustanovili Miha Geršič, Jaka Žukovec in Matej Bešter. V začetku so pripravljali vsebine in e-programe, s pomočjo katerih so posameznikom pomagali oblikovati bolj fit postavo. »Osredotočeni smo bili na oblikovanje programov, ki so posameznika vodili skozi celotno preobrazbo. V večini primerov je bil cilj izguba odvečnih kilogramov,« razloži direktor Miha Geršič. »Hitro pa je postalo jasno, da posamezniki pri optimizaciji življenjskega sloga potrebujejo tudi pomoč pri izbiri prehranskih dopolnil, saj v poplavi izdelkov večini ni bilo jasno, kaj sploh izbrati. Tako smo dobili odgovor na vprašanje, kako razširiti poslovni model.« V podjetju so se kasneje v celoti odmaknili s področja spletnih programov ter se usmerili izključno v prodajo prehranskih dopolnil. V letošnjem letu pa so se izdelkom skupine Golden Tree Nutrition začeli postopoma pridruževati še izdelki za nego kože Golden Tree Skin Care.

Uspešno na tuje trge

Prvi preskok na tuje trge je potekal razmeroma hitro, ko je podjetje s svojimi programi v letih 2017 in 2018 poskušalo prodreti na hrvaški in nemški trg. Projekta so se lotili precej rezervirano, saj so najprej želeli prevesti ogromno vsebin in šele potem začeti oglaševati svoje programe, kar pa še posebno s časovnega vidika ni bila ravno najboljša poteza. »To je bila lekcija, iz katere smo se naučili, da moramo pri osvajanju novih trgov čim hitreje začeti oglaševati, da vidimo, kako zanimiva je ponudba, in se potem prilagajati tem podatkom. Od leta 2018 naprej, ko je linija prehranskih dopolnil postajala številnejša, pa smo imeli dovolj znanja, da smo zgodbo precej hitreje, predvsem pa uspešneje širili na tujem,« pravi Geršič. Danes je podjetje poleg Slovenije prisotno še v Nemčiji, Avstriji, na Češkem, Slovaškem, Madžarskem in Hrvaškem ter v Italiji, Španiji in na Poljskem, potenciala v državah, kamor še niso segli, pa je veliko.

Poleg obeh linij izdelkov podjetje pripravlja tudi veliko brezplačnih izobraževalnih vsebin v sodelovanju z različnimi strokovnjaki. »Zdi se nam zelo pomembno, da na enem mestu ponudimo vse rešitve, ki jih posameznik potrebuje, da oblikuje zdrav življenjski slog in maksimalno izkoristi lastni potencial,« poudari Miha Geršič, »zato smo se odločili, da k sodelovanju povabimo strokovnjake z različnih področij.« »Cilj, za katerega smo postavili strateški plan in je po naših ocenah dosegljiv v naslednjih petih letih, je generirati 50 milijonov evrov letnega prometa, pri čemer bo poleg geoekspanzije pomembno vlogo odigrala nadgradnja obeh linij izdelkov,« doda Geršič.

Prednost je celostni pristop

Na vprašanje, kaj jih dela boljše od konkurence, direktor odgovarja, da je to celostni pristop. Ne gre za klasično spletno trgovino, v kateri mora posameznik sam ugotoviti, kateri izdelek je zanj najboljši, ampak je podjetje tisto, ki s premišljenim načinom komuniciranja posameznika pripelje neposredno do rešitve, ki jo oseba potrebuje za premagovanje specifičnega problema. Obenem želijo nadaljevati z načinom oglaševanja, ki predstavlja jedro poslovnega modela (direct response marketing), saj ta temelji na obdelavi podatkov, ki so ključni za hitro rast podjetja in hkrati omogočajo profitabilnost poslovanja. Oglaševanje, natančna obdelava podatkov in pisanje prodajnih besedil – to je kombinacija, zaradi katere je podjetje drugačno in uspešno.

Podjetje ima poslovne prostore v Lescah, kjer je tudi centralno skladišče, ekipa sodelavcev pa trenutno šteje 48 članov, od teh je 38 zaposlenih, drugi so zunanji sodelavci. Z vsakim novim odprtim trgom potrebujejo dodatnega sodelavca, prav tako pa podjetje konstanto krepi ekipo oglaševalcev, besedilopiscev ter strokovnjakov za pripravo različnih kreativnih in video vsebin. Glede na poslovni model, ki v naslednjih dveh letih predvideva 30-odstotno letno rast, bodo v podjetju potrebovali od 10 do 15 odstotkov več zaposlenih.