Od kod navdušenost prav nad tretjo generacijo SL?

Kot otrok sem si ogledal številne hollywoodske filme, v katerih se je ta SL pojavil. Takoj mi je bil zelo všeč. Potem pa sem si ogledal film Shattered iz leta 1991, v njem pa se mercedes SL prav tako veliko pojavlja. Film sem si ogledal neštetokrat, hkrati pa sem si rekel, ko bom velik, si bom ta avto privoščil. In sem si ga. Še danes me fascinira, ameriški model, ki ga imam sam, pa se mi zdi lepši kot evropski.

Vam je za volanom SL bližje udobna ali bolj športna vožnja?

Ta avto je potrebno spoštovati, saj ni namenjen športni vožnji, voziti ga je potrebno kot staro gospo. Glede strehe: če se voziš s hitrostjo do 90 kilometrov na uro, potem je vožnja zgoraj brez idealna, ko pa zapelješ na avtocesto, mora biti streha nad glavo.

Lahko zaupate kakšno anekdoto?

Kamorkoli že pridem s tem avtom, se obračajo glave. Zadnjič se mi je na Trojanah zgodila smešna stvar, ko sem se pripeljal mimo skupine starejših nemških turistov. Na ozki cesti sem se srečal z voznikom audija, ki je želel imeti prednost, a je gruča Nemcev začela glasno bentiti, naj kar počaka. Legendarni mercedes očitno bolj cenijo.

Vaš SL deluje lepo ohranjen. Je zahtevno ohranjati avto v dobrem stanju?

Če bi imel na avtu čisto vse originalno, bi imel nenormalno visoke stroške. Je pa sreča, da je bilo teh SL narejenih ogromno, saj so jih neprekinjeno proizvajali kar 18 let, zato je rezervnih delov veliko. Ko je potrebno kaj zamenjati, se vedno obrnem na podjetje iz Nemčije Classic Depot 54, prek katerega sem avto tudi kupil.

Ste SL kupili tudi zato, ker bo pridobival na vrednosti in je neke vrste naložba?

Cena mojega mercedesa tretje generacije, ki je lepo ohranjen, se giba od 35 do 40 evrskih tisočakov. Druga generacija danes nerestavrirana dosega ceno 60, restavrirana pa 80 tisočakov. Toda avto sem kupil zase, za svojo dušo, tako da o prodaji še ne razmišljam.

Na kaj mora biti nekdo, ki prvič sede v ta avto, pozoren?

Vsakdo, ki prvič stopi v moj avto, ve, da si mora najprej otresti čevlje. (smeh) SL zahteva spoštljiv odnos, je udoben, osemvaljnik pa pridobiva na hitrosti. Ni namenjen divjanju, temveč uživanju.