Najprej jo vidimo v rdeči »krinolini« počasi hoditi po industrijski hali in sesti na stol, nato se kamera približa obrazu, ki ga nekaj pesti. Ta obraz, ki ga uprizarja škotska igralka Tilda Swinton, je nato v bližnjem planu vsaj polovico filma Človeški glas, ki ga je lani, s koronskimi prekinitvami, posnel španski režiser Pedro Almodovar. Navdihnila ga je istoimenska gledališka monodrama francoskega dramatika Jeana Cocteauja iz leta 1928, s katero je na oder postavil mlado žensko, ki se po telefonu eno uro pogovarja z bivšim ljubimcem, ki se namerava poročiti z drugo; ker pa ju tehnika hkrati povezuje in ločuje, slišimo le njo. Njuna zgodba se konstruira le skozi njene replike.
Tilda Swinton v monodrami Človeški glas Pedra Almodovarja preigra vse tančine. (Foto: arhiv Kinodvora)
Almodovar se v svoji interpretaciji odreče dolžini izvirnika – film traja le pol ure – in tudi ujetosti v en prostor, saj ženska s psom pastirske pasme ...
Filmski ustvarjalci že vrsto let opozarjajo na neprimernost tako imenovanih tarif, ki jih prijaviteljem na javne razpise zaračunava Slovenski filmski...
Slovenski košarkarski zvezdnik Luka Dončić, ki je moral zaradi zvina gležnja v ligi NBA počivati, se je proti Detroit Pistons vrnil v velikem slogu....
V soboto dopoldne je pozornost obiskovalcev glavne ljubljanske tržnice pritegnila nenavadna pojava. Rdeč gasilski oldtimer ali Gasilc, kot mu pravijo...
Navajeni smo jih povsod. So v mobilnih telefonih ter v mnogih električnih napravah. Zadnja leta se njihova uporabnost vse bolj širi in postajajo vse...