Vsaj pri nas malo ljudi ve, da je bil Köbenhavn, mesto, ki se na lestvicah redno uvršča v vrh človeku najbolj prijaznih mest, v začetku devetdesetih v tako slabem finančnem položaju, da je njegovo administracijo morala prevzeti danska vlada. Prestolnica se je dušila v motornem prometu, ceste so širili v štiri- ali celo šestpasovnice, ki pa so kmalu spet postale pretesne. Ljudem se je po domače strgalo – na protestih so zahtevali spremembe: želeli so, da bi bilo mesto tako varno, da bi otroci sami hodili v šolo, v mestu so zahtevali več prostora za ljudi in ne vedno več za ceste in parkirne prostore. »Pred petindvajsetimi leti je bilo mesto res tik prek bankrotom. Zato je začelo vlagati v najcenejšo infrastrukturo – v kolesarsko omrežje,« je o transformaciji danske prestolnice pred časom povedal Morten Kabell, dolgoletni mestni svetnik in kasneje podžupan za tehnična in okoljska vprašanja.
(Foto: Tomaž Skale)
Čeprav se z načrtovanjem prometa v mestih ukvarjajo doktorji znanosti, ki za računanje pretočnosti cest uporabljajo kompleksne računalniške modele, je zgodba s prom...
Prebivalce Hrvaške je včeraj popoldne in ponoči zajelo neurje, ki je povzročalo veliko preglavic. V Istri je padala toča ob močnem vetru. Sneg pa je...
Hokejisti Los Angeles Kings so na prvi tekmi četrtfinala zahodne konference v končnici severnoameriške lige NHL izgubil proti Edmonton Oilers s 4:7....
Več slovenskih nevladnih organizacij se v povezavi z avstrijsko organizacijo za zaščito živali Four paws (Štiri tačke) že dlje časa zavzema za odvzem...
Košarkarji Denver Nuggets so s pomočjo razpoloženega Nikole Jokića tik pred koncem ujeli Los Angeles Lakerse in jih na koncu s košem Jamala Murrayja...
Na kranjskem okrožnem sodišču kazensko obravnavajo zloglasno četverico moških z območja Ljubljane in Maribora, ki je v letih 2019 in 2020 vlamljala v...