Zgodovina podjetja seže štiri desetletja v preteklost, ko je oče zdajšnjega lastnika in direktorja Andreja Klančarja začel dejavnost preprodaje gradbenih strojev. Konec leta 2008 je takrat 22-letni Andrej Klančar od očeta prevzel podjetje. Velika gradbena podjetja so v tistem času propadala, trend v dejavnosti pa se je namesto prodaje žerjavov preusmeril v najem. Andrej Klančar je spoznal priložnost za nov tip gradbenega podjetja in sprejemal drzne odločitve ter v ospredje postavil ekipo in gradil podjetje okoli nje. Med prvimi v panogi je začel uvajati digitalizacijo in inovativne marketinške pristope. Kot nekdanji košarkar je vedno sanjal, da bi sestavil sanjsko ekipo, ki bi delovala nadpovprečno. Ekipo, kjer bo poudarek na odnosih in učinkovitosti.

Gradijo se dolgoročne zgodbe

»Vsekakor nam srce bije za žerjave. Vodji projekta lahko rešimo problem ograjevanja gradbišča, ponudimo zabojnike za pisarne in delavce, rešimo izziv z dvigovanjem bremen, pomagamo z gradbenim odrom, in ko gredo v višino, jim lahko lajšamo transport s stebrnimi dvigali za ljudi in material,« je povedal lastnik in direktor podjetja Klančar Žerjavi. Pravi še, da je njihova konkurenčna prednost predvsem dolgoročno delovanje.

»Za dolgoročnost moraš pridobiti zaupanje in spoštovanje, nato sledijo odnosi in posledično tudi vrhunska storitev. Nam je le ponavljajoči nakup pravi cilj. Če stranki rešiš prave probleme z dobrim odnosom, je možnost, da boš posel spet dobil, večja,« je prepričan Klančar. Podjetje gradijo okoli potreb strank, kjer postaja ključna dodana vrednost sposobnost postavljanja v vlogo strank, in na podlagi tega sledi primerno svetovanje.

Največ vlaganj v ljudi, znanje in odnose

Njihov DNK je kreativen, zunaj zastarelih gradbenih okvirov. »Med prvimi smo šli na internet, v digitalne medije in družbena omrežja. Izstopamo po vlaganju v znanje. Vse to je mogoče le z motivirano in mlado ekipo. Če je kje razlika med nami in drugimi podjetji, je razlika v ekipi. Navsezadnje prodajamo storitev in tu so ljudje ključnega pomena. Ovire pri rasti vidim predvsem pri pomanjkanju določenih znanj, tudi širitev sanjske ekipe je svojevrsten izziv. Kajti v panogi pogosto prihaja do nihanj v povpraševanju po naših storitvah, zato je načrtovanje za prihodnjih pet ali sedem let zelo oteženo. Naša oprema pa potrebuje veliko let, da se amortizira, zato delamo korake naprej zadržano. Želimo in delamo tako, da bo naše podjetje tudi čez 40 let vrhunsko,« pravi Klančar in dodaja, da je njihov največji fokus še vedno v optimiziranju procesov, digitalizaciji in širitvi na italijanski trg.

Podjetje je locirano le nekaj kilometrov od meje z Italijo, zato je italijanski trg trenutno njihov največji potencial, največje povpraševanje pa je trenutno po gradbenih odrih. Približno 30 odstotkov prometa ustvarijo s tujino, predvsem z Madžarsko, Hrvaško in Italijo.