Enega zadnjih poletnih dni preteklega tedna je blagovna znamka H&M izkoristila za predstavitev najmodnejših kosov te jeseni, ki so jih na prodajne police postavili 16. septembra. Znamka je v skladu z navdihom in trajnostno vizijo kolekcije prostor za predstavitev našla v zeleni oazi ljubljanskega Botaničnega vrta.

Trajnostno naravnana moda

Spekter zemeljskih zelenih tonov kolekcije, ki prinaša naravno svežino in udobje, ter kontrasti oranžne in črne, ki se ujamejo v urbano rahločutnost, so narisali popolno kuliso sproščenega druženja. Barve narave, ki krasijo najnovejše modele oblačil, so se tako do popolnosti izrazile.

Kot so zapisali snovalci nove kolekcije jesen/zima 2021, je ta praktična, vendar modno ozaveščena. Trajnostno naravnana moda, ki jo zasleduje H&M, je prepričala tudi modni navdušenki Teso Jurjaševič in Jasno Vale ter televizijsko voditeljico Melani Mekicar, ki so imele prvo priložnost sestaviti svoje najljubše modne kombinacije te jeseni. Tropski rastlinjak pa je bil navdih za ustvarjanje priznane modne fotografinje Ana Gregorič, ki je v objektiv združila naravo in modne trende prihodnosti.

Kolekcija sestavljena iz vsestranskih kosov

Posebno pozornost je pritegnil vse bolj priljubljen modni trend gorpcore, ki se v najnovejši jesenski zbirki srečuje z eleganco, kar sodobnemu uporabniku prinaša premik k športni eleganci, funkcionalnosti in tehnologiji. Kolekcija poleg tega predstavlja dodaten pozitiven korak znamke H&M, ki je usmerjena v skrb za prihodnost. Zagovarja namreč trajnostni pristop do mode, saj je velika večina oblačil izdelana iz organskih in recikliranih tkanin ecovero. H&M je ustvaril izbor vsestranskih kosov, ki klasični estetiki podeželja dajejo sodoben pridih.

Ne samo trajnost, temveč tudi praktičnost sta bili vodili jesenske kolekcije pri H&M. Zložljiv vodoodporni anorak iz recikliranega poliamida se denimo lahko spremeni v priročno vrečko, medtem ko lahko recikliran kombinezon iz poliestra in puli brez rokavov kombiniramo s katerim koli kosom. Drugi ključni kosi, kot so črne in oranžne legice s stremenkami, stoodstotno recikliran telovnik iz poliestra in ohlapen pulover s kapuco, predstavljajo sodoben, a udoben ulični slog 90. let. Visoki škornji, škornji chelsea z debelim podplatom in bejzbolske kape nevtralnih tonov pa nadaljujejo prefinjeno estetiko na prostem. Posebnost kolekcije pa so dodatki za pse, prešiti in pleteni plašči ter prešita torba za štirinožne prijatelje.

Moda tudi za poslovne ženske

Med številnimi modnimi navdušenkami, vplivnicami in stilistkami smo se zaklepetali s Tjašo Kokal Jerala, ki si kot stilistka pri H&M velikokrat izposodi oblačila ali pa pri znamki poišče navdih. »Z znamko sem oblačila ljudi, ki so bili voditelji, prav tako za poslovne namene. Je modna znamka tako za mlade kot starejše. Tukaj najdeš modne trende, večne in poslovne kose. Hkrati ima veliko različnih kolekcij in podznamk,« je povedala Kokal-Jeralova in dodala, da ima celo sekcijo poslovno elegantnih oblačil, iz katerih si lahko mlada poslovna ženska sestavi svojo osnovno garderobo. Sogovornica ni skrivala navdušenja nad letošnjo kolekcijo, prikazano v Botaničnem vrtu. »Všeč mi je, da so jo popestrili z rdečo – ognjevito barvo, ki je mogoče malce netipična za jesen in bo zagotovo popestrila sive dni. Veliko je pletenin, s katerimi moda ohranja udobje, ki smo se ga navadili v zadnjem letu in pol v času dela od doma. Hkrati pa udobna kolekcija še vedno deluje lepo in šik,« je povedala tudi mamica dveh deklic, ki pri H&M rada kupuje zanju. »Garderoba za hčerki je superbarvita, saj sta kot majhni punčki trenutno v obdobju samorogov,« je v smehu povedala modna poznavalka.