Tako kot je pred mnogo leti na ceste zapeljal renault megane scenic, enoprostorska različica megana, ki je pozneje postal zgolj scenic, je zdaj tu renault megane conquest, ki je športnoterenski megane oziroma, natančneje, zaradi značilnega atraktivnega zadka kupejevski športni terenec. Ime je sicer nekaj posebnega že zato, ker na drugih trgih nosi drugačno ime (arkana), sicer pa gre za avtomobil, ki ga izdelujejo v Južni Koreji in je v Evropi že dosegel kar 10.000 naročil.

4,57 m

je dolžinska mera renaulta megana conquesta, medosna razdalja meri 2,72 metra. Prtljažnik ima v osnovi prostornino 513 litrov, nekaj manjšo pa pri hibridni različici, 480 litrov.

3

motorji so na voljo pri conquestu. 1,3-litrski bencinski TCe premore 103 kilovate (140 konjev) ali 118 kW (160 KM), pri čemer bo močnejši na voljo malce kasneje. Pri hibridnem e-techu osnovo medtem predstavlja 1,6-litrski bencinski motor, ki mu pomaga še majhen elektromotor, skupna moč pa znaša 105 kW (145 konjev).

Z imenom megane conquest smo stavili na ime megane, ki je v tej regiji zelo prepoznavno, z besedo conquest pa poudarjamo to, da želimo z njim osvojiti nove stranke (conquest v prevodu pomeni osvojitev, op. p.). Na to, da nam je uspelo pridobiti unikatno ime, smo zelo ponosni, gre pa za karakterno zelo močan avtomobil, ki predvsem oblikovno precej izstopa.

Francois Delion, Renault Nissan Adriatic

80 %

časa vožnje po mestu je hibridni megane conquest e-tech sposoben prevoziti brez izpustov, torej samo s pomočjo elektrike, na katero preklaplja, kadar z avtomobilom ne pospešujemo. Sicer pa njegova poraba, izmerjena po ciklu WLTP, znaša le 4,8 litra.

23.190 €

je osnovna cena bencinskega megana conquesta, hibridni stane najmanj 24.690 evrov. Na vse modele ponujajo tudi standardni popust v višini 1000 evrov.

Matjaž Terzič