Položaj pri posameznih znamkah je medtem zelo različen, saj so nekatere dosegale velikanske rasti, tudi več kot stoodstotne (Seat denimo 156,76-odstotno, Audi 152,17-odstotno), spet druge pa kar precejšne padce (Ssangyong 96,55 odstotka, Mitsubishi 93,75, Alfa Romeo 89,47 in Land Rover 86,05 odstotka). Na letni ravni, logično, ima medtem večina znamk kar občutno rast, ki se meri v dvomestnih odstotnih številkah, še višjo pa imajo pri Tesli (kar 333,33-odstotno) in Jeepu (214,14-odstotno). Med redkimi znamkami, ki v primerjavi s prodajo v lanskem letu beležijo padec, so med tistimi, ki so doslej prodale trimestno število avtomobilov, za zdaj Renault (22,1 odstotka), Fiat (komaj zaznaven 0,43-odstoten padec) in Mercedes-Benz (3,13 odstotka). Edini posamični avtomobil, ki so ga letos doslej prodali več kot 1000 primerkov, je renault clio (1087 prodanih), ki pa ni bil najbolje prodajan model v maju, saj je ta naziv tokrat pripadel fiatu 500, ki so jih skupno prodali 224, pri čemer je zanimivo, da je bilo od tega kar 211 hibridnih različic. Dodajmo, da se je število vseh prodanih povsem električnih avtomobilov v letošnjem letu medtem povzpelo na 574.