In ostala sta samo še dva. Turški gradbeni gigant Cengiz, ki mu je bila priznana sposobnost za sodelovanje v sklepni fazi razpisnega natečaja, je nazadnje odstopil od konkuriranja v javnem naročilu za gradnjo drugega tira na odseku Divača–Črni Kal. Projektno podjetje 2TDK je namreč prejelo le ponudbi dveh konzorcijev, ki jima je bila priznana sposobnost sodelovanja na razpisu. Kolektor CPG je v navezi s turškima podjetjema Yapi Merkezi in Özaltin ponudil ceno 403,6 milijona evrov, avstrijski Strabag v sodelovanju z nemškim podjetjem Ed Züblin in turško družbo Gülermak Agi pa je odsek pripravljen zgraditi za slabih 60 milijonov evrov več.

V tej drugi fazi izbornega postopka je cena edini kriterij izbora. »Ocenjujemo, da je ponudbi mogoče pregledati v desetih dneh,« so sporočili iz podjetja 2TDK. Cena je bila navzgor omejena na 472 milijonov evrov. Tudi v drugi fazi je dopustna pritožba, a glede na to, da je edini kriterij cena, je verjetnost uspeha minimalna. V projektni družbi načrtujejo, da bi pogodbo lahko podpisali še ta mesec oziroma v začetku aprila, gradbena dela pa bi se začela maja.

Dva dni pred odprtjem ponudb je državna revizijska komisija (DKOM) zavrnila revizijski zahtevek Gorenjske gradbene družbe, ki se je nanašal na gradnjo odseka Divača–Črni Kal, za katero 2TDK pritožniku ni priznal sposobnosti sodelovanja na razpisu. Gorenjska gradbena družba v prijavi ni izkazala zatrjevanih kršitev naročnika, pa tudi ne drugih zatrjevanih kršitev 2TDK, je ocenila DKOM. Zato je zahtevek za revizijo v celoti zavrnila kot neutemeljenega. Komisija mora odločiti še o utemeljenosti zahtevka gradbene družbe, ki se nanaša na odsek Črni Kal–Koper. Ker odločitve še ni sprejela, je 2TDK rok za oddajo ponudb podaljšal do ponedeljka. V igri ostajajo isti trije gradbinci. Zelo verjetno je, da bo Cengiz v tem delu vendarle oddal ponudbo in da je odstop od sodelovanja na odseku Divača–Črni Kal del poslovne taktike, da tekmecema ne bi razkril, do kod je pripravljen spustiti ceno.