Njena pot je izjemna. Športnica po srcu se je odločila za študij obramboslovja, kjer je želela združiti strast do športa in politike, a je kmalu ugotovila, da poklic vojakinje ni zanjo, zato je študij končala na politični smeri, nato pa odpotovala v Skopje, od koder prihaja njen oče, in tam opravila še podiplomski študij menedžmenta. Izjemno zagnana je prav v Skopju pri svojih 27 letih ustanovila podjetje za digitalno trženje, ki je hitro postalo zelo uspešno in celo prvi Googlov partner v Makedoniji.

Priljubljeno pršilo

Vse dneve je prebila v pisarni, kjer je opazila, da marsikdo s seboj v službo pripelje svojega psa. Ker jo je to zelo pomirjalo in je bila to njena želja iz otroštva, si je psa omislila še sama. V Makedoniji je tako živela življenje uspešne podjetnice skupaj s šnavcerko Loti, s katero sta se vsak dan sprehajali po mestu z ulicami, ki niso ravno vzor čistoče. Aleksandra je takoj pomislila, da mora svoji kosmatinki priskrbeti nekaj, s čimer bosta skrbeli za brezhibno higieno tačk, kot se za hišne ljubljenčke spodobi. A njena psička s kupljenim šamponom ni bila zadovoljna in se je umivanju zelo upirala. Ker je imela Aleksandra že izkušnje z izdelovanjem kozmetike zase, se je odločila primerna sredstva za čiščenje in nego psa izdelati kar sama. In sicer iz sestavin, ki ne dražijo in ne povzročajo pekočega občutka niti na poškodovani koži, kar je za tovrstno kozmetiko še posebno pomembno. Nastalo je čistilno-negovalno pršilo, ki njeni psički ni povzročalo nobenega stresa in ga je odlično sprejela. Kmalu so pršilo opazile njene prijateljice in ga želele preskusiti, pri čemer se je med drugim izkazalo še proti vonju po mokrem psu, uporabljale pa so ga tudi za čiščenje mačjih tačk po uporabi stranišča. Njen domači izdelek je postal med prijateljicami izjemno priljubljen, na trgu pa ni bilo ničesar podobnega.

Takoj je naredila manjšo raziskavo trga in svoj izdelek najprej ponudila društvu Ambasadorji nasmeha, ki vsakodnevno izvaja terapije s pomočjo živali. Izvrstno je bil sprejet in to je bila še zadnja potrditev, da mora izdelek čim prej ponuditi ljubiteljem domačih živali, ki si bodo z njim olajšali življenje, živalim pa ne bo povzročal stresa. Preselila se je nazaj v Slovenijo, si uredila proizvodnjo, poskrbela za celostno podobo in se začela ukvarjati s prodajo. Kot naročeno se je ravno takrat začela tretja sezona Štartaj Slovenija, na katero se je nemudoma prijavila in bila tudi izbrana. Da se je njen izdelek odločil postaviti na svoje police trgovec, kot je Spar, je bila zanjo največja potrditev, da je na pravi poti. »To je bilo zame zlata vredno!« Aleksandra trdi še danes, saj je svoj izdelek z majhne pasje druščine razširila na ljubitelje domačih živali po vsej Sloveniji.

Za vsako težavo posebna rešitev

Na promocijah svojega prvega izdelka je srečevala številne ljubitelje malih živali in skozi pogovore je ugotovila, da lastnikom kosmatincev obstoječi naravni šamponi ne ustrezajo, ker se premalo penijo. Drugi so si poleg pršila želeli še milo, ki bi tačke bolj temeljito umilo. Ko dežuje ali je ozračje vlažno, dlaka kosmatincev poleg vsega dobi še neprijeten vonj. Ljubitelji mačk in lastniki živalic, ki živijo v kletkah, pa si želijo izdelka, ki bi nevtraliziral vonj njihovega prebivališča. Ugotovila je torej, da imajo ljudje raje izdelke, ki rešujejo specifične težave in so prilagojeni zgolj tej težavi, zato je formulo prilagodila vsaki težavi posebej in uspešno zadovoljila vse omenjene želje lastnikov kosmatincev.

Linijo Yanika tako sestavlja sedem učinkovitih izdelkov iz naravnih sestavin. Razpršilo za dišečo dlako, ki nevtralizira neprijeten vonj, ter losjon za nego suhe in srbeče kože se hitro vpijeta in ne mastita dlake, uporabite pa ju neposredno na kožuhu, brez izpiranja. Za umivanje tačk in dlake štirinožnih prijateljev so na voljo štirje izdelki. Milo v trdi obliki učinkovito očisti tačke in je primerno za pogosto uporabo. Šampon v trdi obliki ohranja PH kože, nežno umije in neguje dlako ter je primeren za vse tipe dlak. Za specifične težave s prhljajem in alergijami je na voljo šampon z aktivnim ogljem, proti bolham pa šampon z oljem neem, ki deluje kot naravni insekticid. Vsi trije omenjeni šamponi so bili razviti v sodelovanju s podjetnikoma iz Štartaj Slovenija 4KIDSANDUS.

Izdelki Yanika ne vsebujejo alkohola, parabenov in umetnih dišav ter se dopolnjujejo z obstoječima naravnima izdelkoma Yanika: pršilom za tačke in antibakterijskim čistilom za mačja stranišča, kletke in bivališča malih živali. Vsi izdelki so enostavni za uporabo in narejeni tako, da je živalim čim manj neprijetno, kar je tudi Aleksandrino glavno vodilo, saj vse, kar ustvari, naredi z mislijo na kužka ali mačka, ki bo izdelek uporabljal. (zt)