Kritika predstave Ta obraz v MGL: Pretirano zloščene družinske patologije
Ta obraz v režiji Tijane Zinajić izriše široko sliko disfunkcionalne družine, vzorčen psihološki obrazec zavozlane prepletenosti osebnih vedenjskih patologij znotraj družinske celice. Položaj družinske strukture simbolno začrta že enotna odrska ploskev, ki s podolgovatimi preprogami razbija, a tudi povezuje ločena prizorišča (scenografija Urše Vidic). Vendar režijski pogled skupaj z besedilom ostaja v razpršeni dvojnosti: po eni strani v ospredje postavlja svet odraščajoče generacije – petnajstletne Mie (Ana Pavlin), njene prijateljice Izzy (Lara Wolf) in starejšega brata Henryja (Matej Zemljič) –, a detajlneje opredeli domače okolje kot vzvod stanja, v katerem uporniška hči izbere odmik oziroma beg, nežnejši sin pa skrb in reševanje z alkoholom ter tabletami zasvojene mame.
Predstava Ta obraz v režiji Tijane Zinajić izriše široko sliko disfunkcionalne družine, a je pri tem preveč spodobno gledališka, da bi lahko zares silovito nagovorila naša čustva. (Foto: Peter Giodani)
Osrednjo os razraščanja problemskih odnosov ob fizični odsotnosti očeta (čeprav je v sami psihologiji, besedah in s financiranjem še kako prisoten) tako predstavlja...
Avtorica Tanja Lesničar Pučko v kolumni z zgornjim naslovom (Dnevnik, 17. aprila) komentira novogradnjo na lokaciji bivšega letnega kopališča Ilirija...
Butale, skoraj mesto, ampak še vedno vas, so imele na željo lokalnih velmož veličastne nazive lokacij, kjer so bivali: Južne Butale, Vzhodne Butale,...