Upanja, da bi kdo ogrozil primat Lewisa Hamiltona, je z vsako dirko manj. Izvrstni Britanec je z dominantnim mercedesom nedotakljiv in zmage niza kot po tekočem traku. Zadnja, za VN Belgije na sloviti stezi Spa Francorchamps, je bila že njegova peta v sezoni in 89. v karieri, s čimer je le oddaljen še dober korak od rekordnih 91 zmag legendarnega Michaela Schumacherja, ki ga lahko ulovi že čez dva tedna v Muggelu v Italiji. Če bo nadaljeval v šampionskem ritmu, se bo Nemcu ob bok že zelo kmalu postavil tudi po številu naslovov svetovnega prvaka (7).

Dirka med ardenskimi gozdovi je znova potrdila, da je Hamilton ob brezhibnem dirkalniku in solidni vožnji nepremagljiv. Šestkratni svetovni prvak je minuli konec tedna tekmecem strah v kosti nagnal že v sobotnih kvalifikacijah, v katerih je s časom 1:41,451 postavil rekord steze, dan pozneje pa vodil vse do zamaha kariraste zastave. »Dirka ni bila najlažja. Imel sem nekaj težav, počasi pa so se že ohlajale tudi gume,« je priznal Lewis Hamilton, ki se je najbolj zbal, da se mu bo ponovila zgodba iz Silverstona, ko je v zadnjem krogu zaradi uničenih pnevmatik skoraj ostal brez zmage. »Ustrašil sem se, da se bo vse skupaj ponovilo, a je bilo na platiščih še dovolj gume in so zdržala do cilja,« je pristavil 35-letnik in zmago posvetil v soboto preminulemu filmskemu igralcu Chadwicku Bosemanu, sicer najbolj znanemu po upodobitvi stripovskega junaka Črni panter.

Z nekaj več kot osemsekundnim zaostankom je v cilj za Hamiltonom pripeljal njegov moštveni kolega Valtteri Bottas in srebrnim puščicam privozil novo dvojno zmago. Od leta 2014, odkar so v uporabi hibridni motorji, že jubilejno 50. V tem obdobju je dosežek trikrat uspel le še Ferrariju, enkrat pa Red Bullu, ki je s tretjim mestom Maxa Verstappna znova ujel zmagovalni oder. »Dirka je bila precej dolgočasna. Nisem imel veliko dela. Ko sta začela mercedesa uhajati, ju nisem mogel več dohiteti. Zadnjih osem krogov sem le še pazil na obrabo gum,« je povedal Max Verstappen.

Da se niso tako kot Nizozemec dolgočasili tudi gledalci pred televizijskimi zasloni, je poskrbel dvoboj za peto mesto med moštvenim kolegom Nizozemca Alexandrom Albonom in Estebanom Oconom, ki je v zadnjem krogu pripadel vozniku Renaulta, že pred tem pa je za dodatno vznemirjenje poskrbela nesreča Antonia Giovinazzija in Georgea Russlla. Dirkača sta jo odnesla brez poškodb, je pa zaradi ostankov na progo zapeljal varnostni avto.

Vse globlje v povprečje tonejo pri Ferrariju. Italijansko moštvo ima za sabo enega najslabših koncev tedna v zadnjih dveh desetletjih. Motor njihovega dirkalnika je letos močno podhranjen, kar je na stezi, kot je Spa Francorchamps, ko dirkači kar 70 odstotkov proge prevozijo s polnim plinom, prišlo še posebej do izraza. Rdeče iz povprečja ne moreta dvigniti niti drzni Charles Leclerc in nekdanji svetovni prvak Sebastian Vettel, ki sta v soboto poskrbela celo za najslabši dosežek Ferrarija po letu 2006, ko je bil vpeljan zdajšnji sistem kvalifikacij. Dvojica je izpadla že po drugem delu in zasedla 13. ter 14. mesto, identičen rezultat pa nato vpisala še na dirki.

»Seveda se moramo v prihodnjih tednih izboljšati, a obenem ostati na realnih tleh. Čudežev ne gre pričakovati, imamo, kar imamo. Osredotočiti se moramo na dobre stvari, čeprav jih ni veliko,« je dejal Sebastian Vettel, ki bo ta konec tedna še pod dodatnim pritiskom, saj je na sporedu domača dirka Ferrarija v Monzi.