Novembra lani se je iztekel že sedmič podaljšani rok za rešitev insolventne Alitalie od maja 2017. Ideja je bila, da bi letalskega prevoznika prevzeli infrastrukturni koncern Atlantia, ameriška letalska družba Delta ter FS, četrti partner v konzorciju pa bi bil italijansko finančno ministrstvo, a je Atlantia tik pred rokom od načrta odstopila.

Sedaj je prvi mož FS zatrdil, da železnice ne bodo sodelovale v morebitnih nadaljnjih poskusih reševanja Alitalie, poroča avstrijska tiskovna agencija APA.

Decembra imenovani novi stečajni upravitelj Giuseppe Leogrande pripravlja nov načrt prodaje Alitalie. Med drugim je za prihodnji teden napovedal nove pogovore z Delto, saj je eden glavnih ciljev najti podjetju partnerja iz letalske panoge.

Alitalia sicer od leta 2017 redno beleži milijonske izgube, v zraku pa jo držijo državna posojila. Loegrande je napovedal zmanjševanje minusa, ki bi povečal privlačnost podjetja za potencialne kupce.

Italijanske sindikate dogajanje skrbi in zahtevajo srečanje tako s stečajnim upraviteljem kot italijansko prometno ministrico Paolo De Micheli. Ta zagotavlja, da je med prioritetami države ohranitev okoli 11.000 delovnih mest.