V medijih pa se vse pogosteje pojavlja tudi zaradi svoje pogumne usmerjenosti pri reševanju okoljske problematike. Mestne oblasti so si namreč že pred desetimi leti zastavile cilj, da bodo do leta 2025 prepolovili izpust ogljičnih plinov, in ko so ta cilj predlani dosegli, so sklenili, da bo Lahti do leta 2025 postal ogljično nevtralen. Kadar hoče Saara Vauramo obiskovalcem razložiti, kako zelo se je mesto spremenilo v razumevanju tega, kako pomembno je varovanje okolja, jih odpelje v pristanišče, na obalo jezera Vesijärvi. Tam so se nekoč nizale tovarne, ki so predelovale les in kovino. Vse, kar je bilo umazano, so spustile v jezero, in Vesijärvi je bilo najbolj onesnaženo jezero v državi. Danes je voda iz jezera pitna. Lahti je še do nedavnega večino energije pridobival iz termoelektrarne ob robu mesta, iz premoga, ki so ga kupovali v Rusiji in na Poljskem. Danes na istem mestu kurijo ostanke lesa iz bližnjih žag in plin, ki ga pridobijo z drobljenjem in segrevanjem plastičnih odpadkov. Nedavno so v mestu razvili aplikacijo za pametne telefone, ki vsakemu od meščanov dodeli 17 kilogramov CO

2

, ki jih lahko porabi za transport. Kdor se vozi s kolesom, hodi peš ali uporablja javni promet ter ne porabi predvidene količine, dobi popust pri nakupu avtobusnih vozovnic ali pri popravilu kolesa. Kot dober zgled, da se je mogoče odreči avtomobilu, si je župan za službeno vozilo omislil kolo na električni pogon, mestni uradniki morajo uporabljati prevoz, ki povzroča najmanj izpusta toplogrednih plinov, igralci lokalne hokejske ekipe Pelicans pa se vozijo z električnimi avtomobili.