Zaradi propada Adrie imajo več povpraševanja predvsem po prevozih do in iz Benetk, Trsta in Zagreba, pa tudi Pulja, Gradca in Celovca. »K sreči to področje obvladamo in se trenutno najbolj ukvarjamo z dodajanjem dovolj velikega števila zanesljivih in licenciranih izvajalcev prevozov s kombiji in osebnimi vozili v GoOpti platformo,« so navedli.

Trenutno ne razmišljajo o avtobusnih linijah, saj menijo, da lahko le z osebnimi in kombiniranimi vozili ponudijo podobno izkušnjo kot z lastnim vozilom. »Torej odhod od doma ob želenih urah, ki so idealne za vaš let. Pri potovanju na letališče je namreč najbolj pomembna zanesljivost, da je prihod pravočasen in ni pretiranega prestopanja z morebitno prtljago, kar je z avtobusom nemogoče doseči za večino,« so navedli.

Slovenske železnice z večjim povpraševanjem za München, Zürich in Frankfurt

Potniki, ki so soočajo s težavami zaradi odpovedanih letov letalskega prevoznika Adria Airways, se odločajo tudi za uporabo železniških prevozov. Rast povpraševanja tako beležijo tudi Slovenske železnice. Kot so v družbi pojasnili za STA, imajo večje povpraševanje in število potnikov predvsem za München, Zürich in Frankfurt.

Nekoliko je poraslo tudi povpraševanje po železniških prevozih v Zagreb in na Dunaj.

Vodstvo Adrie Airways je v ponedeljek na kranjsko okrožno sodišče vložilo predlog za stečaj letalskega prevoznika, ki se že nekaj časa sooča s hudimi finančnimi in operativnimi težavami. Sodišče bo o stečaju odločilo v treh dneh. Družba je odpovedala tudi vse še predvidene polete.

Ob propadu Adrie Airways si sicer Fraport Slovenija, ki upravlja z ljubljanskim letališčem, prizadeva nadomestiti čim več ukinjenih povezav. Za ključne linije računajo, da bodo nadomeščene kmalu, primerljiva mreža letov pa naj bi bila vzpostavljena v letu in pol.