Avtomobilski proizvajalci so avgusta prodali 115.957 vozil. Avgusta lani je številka znašala 196.847. Prodaja gospodarskih vozil je upadla za 39 odstotkov, motociklov pa za 22 odstotkov.

Indijski avtomobilski proizvajalci Tata Motors, Ashok Leyland in Mahindra & Mahindra so zaradi ohlajanja avtomobilskega trga že občutno skrčili proizvodnjo. Brez dela je ostalo več tisoč zaposlenih v avtomobilski industriji, mnoga delovna mesta pa so ogrožena.

Podjetja vlado pozivajo, naj jim priskoči na pomoč. Vlada je v odgovor nedavno odpravila omejitev nakupov vozil v vladnih uradih, a to po mnenju gospodarstvenikov še zdaleč ni dovolj.

Indijsko gospodarstvo se je v četrtletju med aprilom in junijem v medletni primerjavi okrepilo za pet odstotkov in se tako upočasnilo že peto trimesečje zapored. Rast v tretjem največjem azijskem gospodarstvu je bila tako najpočasnejša v petih letih, razlog za to pa je šibko povpraševanje potrošnikov in previdnost bank.

Indijsko gospodarstvo se je v zadnjih letih redno krepilo za okoli sedem odstotkov, a po opozorilih poznavalcev jim v državi z 1,3 milijarde prebivalcev kljub temu ni uspelo ustvariti dovolj delovnih mest za približno 1,2 milijona Indijcev, ki vsak mesec vstopajo na trg dela. Brezposelnost v državi je tako s stopnjo, ki nekoliko presega šest odstotkov, na najvišji ravni od 70. let minulega stoletja.

Indija je nekaj časa beležila višjo rast od Kitajske in bila tako najhitreje rastoče veliko gospodarstvo, a je zdaj po dinamiki krepitve gospodarske dejavnosti zaostala za azijsko velesilo. Napovedi za celotno proračunsko leto 2019/2020 tako govorijo o rasti nekoliko nad šestimi odstotki.