Belgija bo prizorišče trinajste letošnje dirke v formuli 1, tik pred njo pa smo dobili odgovore na nekaj zanimivih vprašanj. Valtteri Bottas je namreč podaljšal pogodbo z Mercedesom za še eno sezono. To pa sicer pomeni, da bo Esteban Ocon, sicer varovanec Tota Wolffa, šefa Mercedesa, naslednji dve leti dirkal pri Renaultu. Od Renaulta se poslavlja Nico Hülkenberg, ki naj bi v ekipi Haas zamenjal Romaina Grosjeana. Mimogrede, pri Red Bullu so njihovega dosedanjega dirkača Pierra Gaslyja degradirali v sestrsko ekipo Toro Rosso, na njegovo mesto pa do konca sezone prihaja nekdanji član te ekipe Alex Albon.

A ne glede na vsa preigravanja v zakulisju, je dirka tista, ki bo seveda postavljala svoje pogoje. Spomnimo, da smo na tej stezi v preteklosti že videli najbolj masovno trčenje v zgodovini formule 1, ko je v dežju takoj po startu trčilo kar 13 dirkačev. Zloglasni ovinek Eau Rouge tudi še vedno zahteva od dirkačev veliko poguma in znanja, vreme pa je dovolj nepredvidljivo, da prav vse vedno znova lahko postavi pred velik izziv. Nemalokrat se je že zgodilo, da je na enem delu steze padal močan dež, na drugem pa je bila steza še suha. Pri Mercedesu se na dirko sicer odpravljajo kot favoriti, a sami poudarjajo, da se ne vidijo v tej vlogi. Vodja ekipe Toto Wolff je povedal: »Ne čutimo, da smo kaj močnejši od drugih, imeli smo nekaj dobrih, a tudi že nekaj slabih dirk, o kakšni premoči ne moremo govoriti. Posebej Red Bull postaja vedno hitrejši, za nas bo zdaj začetek druge polovice sezone podoben kar začetku nove sezone. Napak si ne bomo mogli več privoščiti.« Dodal je, da so med počitnicami najbolj delali v njihovi podružnici v Brixworthu, kjer pripravljajo motorje. Po njegovih besedah je ravno pogonski sklop letos ena njihovih najšibkejših točk, zato morajo na hitrih stezah narediti vse, da bodo dosegali višje končne hitrosti. V tem na primer ne morejo držati koraka s Ferrarijem in Red Bullom.

Kvalifikacije pa v Belgiji vseeno niso tako zelo pomembne, kar govori tudi statistika. Le na 18 od do zdaj odpeljanih 51 dirk je VN dobil dirkač, ki je dirko začel z najboljšega startnega mesta. A v bolj sodobnih časih se ta odstotek že spremeni, na polovici od zadnjih 12 dirk je na najvišjo stopničko vseeno stopil najhitrejši na kvalifikacijah. Formula 1 za prihodnje leto tudi počasi dobiva pravi koledar, dirka v Barceloni bo tam na sporedu še eno leto, je pa izpadel Hockenheim, kar pomeni, da bo naslednje leto na sporedu rekordnih 22 dirk. Po prvem osnutku koledarja se bo sezona začela 15. marca in končala 29. novembra. Med novostmi sta se znašli VN Nizozemske v Zandvoortu in Vietnama v Hanoju.