Društvo za marketing Slovenije z nagrado prepoznava najboljša podjetja oziroma organizacije, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in je gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Takšna podjetja z marketinško naravnanostjo ustvarjajo dodano vrednost izdelkov ali storitev in so z odličnimi poslovnimi rezultati zgled celotni slovenski poslovni skupnosti.

Primeri dobre prakse

»Finalisti za nagrade marketinška odličnost so podjetja, ki so bila skozi prijave prepoznana kot izstopajoča, pri svojem marketinškem delovanju pa dosegajo nadpovprečne rezultate. Izpostavljamo jih kot primere dobre prakse za ostala podjetja, ki želijo biti marketinško usmerjena,« je o letošnjih finalistih nagrade misli strnil predsednik Društva za marketing Slovenije dr. Mitja Pirc (Deloitte) in predsednik drugostopenjske komisije za nagrado.

Letošnji finalisti

Finalisti v kategoriji B2B-podjetij so Ceneje, Danfoss Trata in Intra Lighting, finalisti v kategoriji malih in srednjih B2C-podjetij so Coca-Cola HBC Slovenija, Lumar IG in Športna loterija, finalisti v kategoriji velikih B2C-podjetij pa Mercator, Spar Slovenija in Zavarovalnica Triglav. Končna odločitev o zmagovalcih in prejemnikih nagrade bo znana v torek, 28. maja, ob 21. uri na tradicionalni večerni podelitvi nagrad na 24. slovenski marketinški konferenci v GH Bernardin v Portorožu.