Predlog agencije za varnost v prometu, da se zniža dovoljena meja alkoholiziranosti v cestnem prometu z 0,5 na 0,2 promila oziroma z 0,25 na 0,12 miligrama alkohola na liter izdihanega zraka, ki so ga podprle številne nevladne organizacije, je naletel na burne odzive in ni pogovorne oddaje na televiziji ali radiu, ki ne bi sleherniku ponudila mesta, da izrazi svoje mnenje. Da o spletnih forumih in komentarjih ob novinarskih prispevkih na to temo sploh ne pišemo. Argumenti v podporo predlogu so jasni in vsem hitro razumljivi. Deset odstotkov povzročiteljev čisto vseh prometnih nesreč je bilo pijanih (se pravi, so jim po nesreči namerili več od dovoljenega). Hujše je, da kar tretjino vseh prometnih nesreč z najhujšim, se pravi smrtnim izidom povzročijo pijani vozniki. V Sloveniji na cesti življenje izgubi, če zelo posplošimo, okoli sto ljudi na leto. Zaradi pijanih voznikov vsako leto umre torej okoli 30 ljudi. To je 30 človeških življenj. Statistika, pač.
Naj naštejemo še nekaj najpogostejših in prav tako precej razumljivih argumentov, zakaj je predlog agencije neprimeren. Slovenski policisti niso nič drugega kot ink...