K sodelovanju so vabljena startup in že uveljavljena podjetja z rešitvami, ki so povezane s športom in temeljijo na najbolj naprednih tehnologijah. Udeleženci se bodo potegovali za finančno podporo projekta in podporo partnerjev projekta v obliki storitev. Hkrati bodo podjetja dobila priložnost, da svojo rešitev tudi globalno predstavijo ob podpori ambasadorja projekta Gorana Dragića. Svoje prijave lahko oddajo do 20. maja, zmagovalca pa bodo razglasili junija na poslovnem dogodku GogiTalk.

»K sodelovanju vabimo vsa startup podjetja, ki imajo idejo ali že izdelano rešitev na osnovi najnaprednejših tehnologij, kot so umetna inteligenca, obogatena realnost, veliki podatki in tehnologija veriženja podatkovnih blokov, in je rešitev ali storitev povezana s športom,« pravi Uroš Okoren, idejni vodja platforme investicijskega sponzoriranja. »Rešitve so lahko namenjene digitalizaciji procesov v športu, spremljanju športnih vsebin, športni diagnostiki ali športnemu menedžmentu. Omejitev ni, so le dobre ideje z odlično izvedbo.«

Najbolj perspektivni startupi, ki jih v selekcijskem postopku izbere strokovna komisija, se bodo udeležili priprav na demo dan. Na pripravah bodo startupi strokovni komisiji podrobno predstavili svojo tehnološko rešitev in jo ob konzultacijah tudi nadgradili. Tekmovanje se bo zaključilo z izbiro superfinalistov, ki bodo prejeli glavno nagrado, vsi finalisti pa bodo predstavili svojo rešitev na GogiTalku ambasadorju Goranu Dragiću. Zmagovalca poleg podpore ambasadorja projekta jeseni čaka še pot v ZDA.

Investicijsko sponzoriranje je več kot običajno sponzorstvo. Partnerska podjetja, ki se pridružijo projektu, imajo edinstveno priložnost finančnega investiranja v najnovejše tehnologije in kot prva dostop do novih tehnoloških rešitev zagonskih podjetij. Če se podjetje odloči za finančno ali »smart money« investicijo v zmagovalno idejo, lahko začne graditi svoj investicijski portfelj, medtem ko se jim lahko finančni vložek večkratno povrne. Investicijsko sponzorstvo pa podjetjem prinaša tudi klasične koristi sponzoriranja, saj s sodelovanjem dobijo možnost grajenja blagovne znamke skupaj z vrhunskim športnikom Goranom Dragićem.