V škatli je skritih 100 barvnih žogic. Kako bi lahko najhitreje ugotovili, kakšne barve so? Vodja projekta Zlata nit Uroš Taljat in Vita Vukotič iz podjetja Mediade, ki Dnevniku stoji ob strani pri metodologiji in izvedbi projekta, sta se lotila zanimivega eksperimenta, s katerim sta zbrane na Odru pod zvezdami opomnila na pomen dobrega in dovolj velikega vzorca. Začela sta žreb in ugotovila, da je vzorec nezadosten in da iz njega ni mogoče sklepati. Zlata nit je na drugi strani raziskava, ki zajema ogromno število ljudi, v 12 letih več kot 93.000, zato je kot rentgen odnosov med zaposlenimi in organizacijo. Cilji projekta za njegovo trinajsto leto so visokopotezni in ambiciozni.

»V Zlato nit želimo vključiti še več podjetij, da dobimo čim boljši vzorec za slovensko populacijo. S tem sledimo motu zlatonitne konference: »Rastemo, ker vključujemo.« zm