Glavna novica tik pred začetkom 70. sezone v formuli 1 je žal nesrečna. Danes je namreč v Melbournu preminil vodja dirk in tehnični direktor Charlie Whiting, ki je bil del karavane vse od leta 1977, pomembnejšo vlogo pa je dobil po letih dela kot mehanik pri ekipi Brabham, ko je leta 1988 prestopil v FIA in od leta 1997 deloval kot vodja dirk. Skrbel je za »discipliniranje« dirkačev, ustreznost dirkališč, vodil startno proceduro in še marsikaj.

Celotna karavana formule 1 je seveda zaradi izgube pomembnega človeka zavita v črno, a šov se mora nadaljevati. In pred nedeljo, tako je videti po zadnjih testiranjih, najbolje kaže ekipi Ferrari. Rdeči so letos pripravil hiter dirkalnik in v svoje vrste vzeli mladega Charlesa Leclerca. Nemec Sebastian Vettel pa je prepričan, da je letos njihovo leto: »Zelo dobro smo pripravljeni na novo sezono. Tudi lani smo bili, a mislim, da imamo letos vseeno boljši dirkalnik, čeprav je jasno, da tekmeci ne bodo spali.« Tudi nekdanji prvak Nico Rosberg meni, da ima Vettel letos dobre možnosti za osvojitev naslova. Če nič drugega, so rdeči Charlesu Leclercu jasno določili vlogo drugega dirkača in s tem Vettlu dobro »pokrili hrbet«, kar je za dirkača zelo pomembno: »Lani ni postal prvak zato, ker mu ekipa ni stala stoodstotno ob strani. Menjave v vodstvu ekipe pa so zdaj veliko bolj pisane na kožo Vettlu.«

Mercedesov dirkač in svetovni prvak Lewis Hamilton je pred začetkom sezone medtem veliko bolj previden pri napovedih, pa tudi letošnji dirkalnik W10 vsaj na testiranjih ni bil kos Ferrarijevemu SF90: »Vseeno mislim, da smo bolje pripravljeni, kot smo bili na testiranjih. Vem, da ne bo lahko, počakati pa moramo, kako se bodo spremembe na dirkalnikih obnesle v praksi.« Veliko zanimanja je zbudilo tudi novo pravilo, ki so ga sprejeli le nekaj dni pred začetkom sezone. Zdaj bodo namreč dirkaču (in njegovi ekipi), ki bo odpeljal najhitrejši krog na dirki, podelili dodatno točko pod pogojem, da bo dirko končal med najboljšimi desetimi. Nazadnje so točko za najhitrejši krog v formuli 1 podeljevali leta 1959.

»Če si bomo lahko privoščili ob koncu dirke zaviti v boks in se z novimi pnevmatikami podati na lov za to točko, bo v redu. A ta točka ne bo prioriteta, bolje bo namreč obdržati uvrstitev, ta prinese veliko več točk,« o novem pravilu meni dirkač Mercedesa Valtteri Bottas. In še ena novost v letošnji sezoni: iz formule 1 je po letu 1993 izginilo ime ekipe Sauber, saj se je ta preimenoval v Alfa Romeo.