Večina podjetij, ki bo plačevala digitalni davek, bo ameriških, a ga bodo verjetno morala plačati tudi podjetja s Kitajske, Nemčije, Španije, Velike Britanije in eno francosko podjetje. Zakonodaja, ki naj bi uvedla omenjeni davek, naj bi v parlament prispela ta teden.

Davek bo znašal tri odstotke digitalnega prihodka, ustvarjenega v Franciji, je še dodal Le Maire. Zaračunali bi ga na provizije, ki jih spletne platforme zaračunajo na prodajo, ustvarjeno prek njih, in prihodke, ustvarjene s ciljnim oglaševanjem in prodajo podatkov o uporabnikih. Neposredne prodaje uporabnikom ta davek ne bo pokrival.

Francija je svoj digitalni davek napovedala decembra. Zanj se je odločila, ker na ravni EU ni dogovora o evropskem digitalnem davku.

Skupen predlog Francije in Nemčije na to temo je naletel na nasprotovanje nekaterih drugih držav članic. Evropska komisija sicer ocenjuje, da tradicionalna podjetja v EU v povprečju plačujejo okoli 23 odstotkov davka na dobiček, spletna podjetja pa med osem in devet odstotkov.