- Novi minister za kulturo Dejan Prešiček je že v predstavitvi presenetil z naklonjenostjo odstavljenemu direktorju Filharmonije, napovedal pa izboljšanje položaja umetnosti in kulture ter večjo skrb za nevladni sektor in samozaposlene; ti so ga že opozorili na spornost razpisov.

- Režiser Žiga Divjak se je z angažirano držo, v kateri gledališko spretno tehta stanje našega sveta, praktično v eni sami sezoni uveljavil kot eden najbolj zanimivih ustvarjalcev v slovenskem gledališču. In to s tremi predstavami, 6, Hlapec Jernej in njegova pravica in Ob zori.

- Filmski režiser Darko Štante je celovečerni prvenec Posledice posnel iz izkušenj dela s problematičnimi mladostniki v vzgojnem zavodu in osvojil tako gledalce kot kritiko: nagrajen je bil na Festivalu slovenskega filma, svetovno premiero pa je imel pred tem na uglednem festivalu v Torontu.

-Kulturno leto je zaznamovala 100. obletnica smrti dramatika, pisatelja, esejista in pesnika Ivana Cankarja. Ni prinesla le ponatisov njegovih del in rasti knjižnične izposoje, temveč tudi dva nova biografska filma in serijo razstav o velikem avtorju, pa tudi novo, po njem poimenovano literarno nagrado.

- Pesnik Tone Škrjanec je s pisavo, za katero so značilni mešanje jezikovnih ravni, nevsiljiva družbena angažiranost in poudarjena čutnost, vedno našel privržence med bralci. Vrhunski opus pa je letos okronal še z Jenkovo in Veronikino nagrado, ki ju je prejel za pesniško zbirko Dihaj.

- Narodna galerija je ob 100-letnici delovanja pripravila veliko retrospektivno razstavo Ivana Kobilca (1861–1926): Slikarija je vendar nekaj lepega. Gre za prvo veliko predstavitev, za poravnavo »dolga« do avtorice, ki je dobila svoje mesto in zbudila izjemno zanimanje občinstva.

- 20. novembra je bil v Slovenski filharmoniji zadnji koncert festivala Slowind, ki je zaznamoval jubilejno 20. sezono. Razlog za prekinitev festivala sodobne glasbe, ki je skrbel za krstne izvedbe in imel tudi odlične kritike, tiči v denarju: izpadli so iz programskega razpisa ministrstva za kulturo.

- Po več letih umetniške in poslovodne agonije je spomladi v Slovensko filharmonijo vstopila nova direktorica Marjetica Mahne, najprej kot vršilka dolžnosti, pozneje pa imenovana za mandat petih let. Obljubila je, da bo odprla omare z okostnjaki in poskrbela, da se bodo abonenti vrnili.