Poskusite v poznem božičnem popoldnevu, ko otroci še ne spijo, izbrskati oddajo na britanski TV-mreži Channel 5, naslovljeno Billionaire Babies at Christmas (Otroci milijarderjev za božič), ki vam bo pokazala, kako dveletna deklica prejma verižico s 100.000 funtov vrednim dragim kamnom, skupaj s priložnostno uprizoritvijo zimske pravljice, ki je starše stala »borih« 15.000 funtov. Prav tako ne bo manjkala 20-mesečna Valentina, staršem katere ni bilo težko odšteti 200.000 funtov, da se je za božič počutila kot princesa v družinski vili, preurejeni v ledeni grad, kamor ji je Božiček prinesel darila s helikopterjem. Marcel Knobil, 55-letni pisec, založnik in ustanovitelj organizacije Superbrands, ki se ukvarja s promocijo blagovnih znamk in svetuje pri izbiri dragih daril, pravi, da njegovo podjetje pomaga bogatašem pri izbiri daril za njihove otroke. Za slednje pravi, da so postali izredno zahtevni in nepredvidljivi. Zavedajo se, s koliko denarja starši razpolagajo, in se zadovoljijo z le maločim. Tako naj bi bilo povsem normalno, da pri treh letih dobijo pobarvanko za 24.000 funtov, katere cena je opravičljiva z angažiranjem najbolj cenjenih ilustratorjev ter usnjenim ovitkom s črkami iz 24-karatnega zlata. Če je za starejšega bratca zraven še kolo BMX iz iste kovine, pa je izkazana starševska ljubezen verjetno popolna. In z njo seveda božično sporočilo.