Premier slovenske vlade Marjan Šarec je danes podal izjavo za javnost, v kateri je predstavil svoje stališče do oglaševanja državnih podjetij v medijih, ki širijo sovražne vsebine. Čeprav je poudaril, da razume tržno plat tega vprašanja, vseeno poudarja, da so sploh družbena podjetja zavezana etičnim kodeksom in dajejo vzgled ravnanja. »Drži, da sta medijska- in svoboda govora temelja demokracije, a to še zdaleč ne pomeni, da sta neomejeni. Zato je v teh časih neizprosne tekmovalnosti in pehanja za dobički naša skupna naloga, celo odgovornost, da tudi prek oglaševanja ustvarjamo tako ozračje srčnosti in strpnosti kot tudi sprejemanja ranljivih, drugačnih in drugače mislečih,« je zapisal. »Morda se do vsebin, ob katerih se pojavljajo vaši oglasi, ne želite opredeljevati. A to je napačen odnos, kajti bralci vaše ravnanje lahko razumejo tudi kot aktivno podporo zapisanemu,« je še dodal.