Da je Ferrari začel drugo polovico sezone veliko bolje pripravljen kot Mercedes, vedo že mnogi. Tega se zavedajo pri Mercedesu, kjer zdaj iščejo odgovore na nešteto vprašanj, kje je skrivnost rdečega vzpona v letošnji sezoni. Po dirki je Lewis Hamilton, ki je le nemočno spremljal zmago Sebastiana Vettla v Belgiji, dejal, da si Ferrari pomaga z različnimi triki, kar so mediji seveda takoj pograbili z obema rokama in iz vsega naredili pravi škandal. A ne glede na odzive vseh vpletenih ne smemo pozabiti, da Hamilton presneto dobro pozna tudi tiste dele zakulisja, ki jih veliko spremljevalcev in navijačev ne, zatorej ne more vedno govoriti kar nekaj tja v prazno in ne more biti vedno le slab poraženec. »Ko sem rekel triki, nisem mislil na kaj nelegalnega, ampak da si pomagajo z nečim, česar mi še ne poznamo. Dejstvo pa je, da imajo nekaj, in še pomembneje, to nas je zdaj res zbudilo iz spanca, v katerega smo padli po dveh zmagah pred premorom. Samo blefiranje in igranje na precej slabe karte ne bo zadostovalo za osvojitev letošnjega naslova prvaka. Moja prednost se lahko že v Monzi še precej bolj skrči,« je pred dirko v Italiji opozarjal Lewis Hamilton.

Če mogoče Ferrari res nima toliko močnejše pogonske enote kot Mercedes, je vseeno nekaj na tem, da je motor pri rdečih več kot očitno bolje pripravljen, posebno na hitrih stezah. Poznavalci pravijo, da so po tistem, ko so jim prepovedali dodatno izrabo olja v zgorevalnih komorah motorja, pri njihovem motornem dobavitelju Shellu hitro našli nadomestek, ki ga dodajajo gorivu, zaradi česar deluje motor veliko bolje, vse skupaj pa lahko opazovalci ob stezi tudi zavohajo, saj so izpušni plini Ferrarijevega dirkalnika drugačni kot pri konkurenci.

Tudi zato rdeči v Monzi, kjer na dolgih ravninah šteje res le moč pogonske enote, računajo na novo zmago. Zaradi že naštetih prednosti kot tudi zaradi tega, ker je Vettel z Monzo posebno povezan. Nemec je namreč pred natanko desetimi leti tukaj prvič zmagal (takrat v ekipi Toro Rosso), res pa je, da je potem slavil še dvakrat, a nikoli s Ferrarijem. Zato bi bil to za številne fanatične navijače Ferrarija najlepši možen razplet dirke. Kajti vsakič, ko je že na petkovih prostih treningih postavil najboljši čas, je potem tudi zmagal. In da, uganili ste, danes je bil Vettel najhitrejši.

Od drugih posebnosti velja omeniti hudo nesrečo dirkača Sauberja Marcusa Ericssona, ki se je večkrat prevrnil z dirkalnikom, potem ko je zajadral s steze. Pri ekipi so tudi že našli vzrok za nesrečo: zadnje krilce, tako imenovani sistem DRS, se namreč pri zaviranju ni zaprlo, zato je dirkalnik postal veliko bolj nestabilen, na srečo pa jo je Šved odnesel brez poškodb.