Kitajske oblasti so bile nezadovoljne z risanko Pujsa Pepa, ko so jo spletni uporabniki oblekli v zlate verige, ji v usta narisali »džojnte« in prikazali, da poslušala »odraslo« glasbo. Kitajske oblasti je zaskrbelo, kako bi takšna upodobitev junakinje, ki se je močno razširila po spletu, vplival na mlade kitajske gledalce. Predvsem so se bali, da bodo šaljive upodobitve mlade odmikale od splošnih vrednot, kot so redna zaposlitev, pišejo pri Global Timesu.

V novem animiranem filmu, ki ga pripravljata Alibaba Pitcures, filmski »oddelek« največjega kitajskega internetnega dobavitelja, v sodelovanju s podjetjem Entertainment One (ki ima v lasti pravice za predvajanje Pujse Pepe), naj bi bila njena podoba zopet primerna tudi za občutljive kitajske oblasti. Pepa bo na velikem platnu prikazana kot karakter, ki spodbuja družinske vrednote, podobna tisti pujsi, kot jo poznamo iz britanske risanke.

Bodo zmanjšali omejitve na število otrok?

Morda bodo pri Alibabi s filmom poskušali stopiti ob stran najavi kitajskih oblasti za leto 2019, ki bo v znamenju prašiča. Na podobi znamke za prihajajoče leto je namreč upodobljena prašičja družina - ob staršema pa stojijo kar trije prašičji mladiči. Slednje bi lahko bil znak, da oblasti nameravajo popustiti pri omejitvah števila otrok, ki jih starši lahko imajo.

Ko so namreč oblasti preklicale zakon, ki je skoraj štiri desetletja dovoljeval družinam samo enega otroka, so prav tako objavili znamko s podobo mame opice, ki objema dva mladiča.