Kritika predstave Vihar v glavi: Premoščanje generacijskih razpok
Gledališka uprizoritev Vihar v glavi je v slovenskem prostoru nekaj posebnega – tako po tematiki kot po zasnovi in navsezadnje ciljnem občinstvu. Gre namreč, če nekoliko poenostavimo, za predstavo o najstnikih, z najstniki in za najstnike (a tudi za vse tiste, ki imajo z najstniki opraviti). Pravzaprav je kar nekoliko nenavadno, da se domače umetniške ustanove dokaj redko lotevajo obdelave tega (tudi vsebinsko) vznemirljivega življenjskega obdobja, sploh skozi oči tistih, ki ga dejansko živijo. Nekaj tovrstno usmerjenih projektov je sicer bilo – spomnimo se na primer uprizoritve To ti je lajf v celjskem gledališču pred več kot desetimi leti, katere besedilo je Tina Kosi spisala na podlagi resničnih zgodb tamkajšnjih gimnazijcev –, toda pretežno se najstniki (oziroma motiv najstništva) v gledaliških igrah pojavljajo zgolj v stranskih, praviloma stereotipno oblikovanih vlogah.
Predstava Vihar v glavi je premišljen, dinamičen, mestoma pa tudi ganljiv odrski dogodek, ki skozi iskrene, vendar zato nič manj dodelane prispevke nastopajočih, učinkovito razpira zagate najstniškega kozmosa. (Foto: Matej Povše)
Predstava Vihar v glavi se prek spraševanja, kaj pravzaprav pomeni biti najstnik, neposredno loteva ravno nekaterih posplošenih sodb – da so najstniki »težavni«, »z...