Upam si trditi, da je osnovni problem povezan s tisto značilno slovensko kulturniško mantro, po kateri naj bi direktorske položaje v javnih kulturnih zavodih zasedali predvsem menedžerski profili, torej nekakšni »neodvisni« strokovnjaki, ki se bodo odločali za pravilne marketinške poteze, ki bodo vešči nabiranja sponzorskih sredstev in bodo znali sprejeti tudi kako drzno, a uspešno borzno-finančno odločitev. Takšno kadrovanje se nam zdi v Sloveniji tako smiselno, da največji vizionarji že vpijejo, kako bi bilo dobro, da bi menedžerji vodili tudi bolnišnice, šole in fakultete. K

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.