Ob manjši pivovarni, vinski kleti, šolski kavarni in restavraciji ter učni kuhinji in hotelski sobi bodo študenti in dijaki, ki se izobražujejo v Biotehniškem izobraževalnem centru (BIC) Ljubljana, od zdaj praktično znanje lahko nabirali tudi v šolski turistični agenciji.

»V naši agenciji se bodo študentje in dijaki srečali z realnimi učnimi situacijami ter na ta način dobili ustrezne strokovne kompetence. Ob pomoči mentorjev se bodo naučili, kako organizirati strokovne ekskurzije, kako pripraviti itinerarij, zagotoviti turističnega vodiča ter poiskati prevoznika in hotelsko namestitev,« je o šolski agenciji Kult316, ki je prva tovrstna turistična agencija v Sloveniji in ima prostore v šentviškem Centru kulinarike in turizma Kult316, povedala njena vodja Katja Orehek Hati. Poudarila je, da je v ospredju izobraževanje, ne konkurenca drugim turističnim agencijam. »Dijaki in študenti bodo dobili praktično znanje, ki jim ne bo pomagalo le pri nadaljnjem izobraževanju, temveč bo to tudi njihova konkurenčna prednost pri iskanju zaposlitve.«

O vzpostavitvi svoje turistične agencije so razmišljali že nekaj časa, je pojasnila direktorica BIC Ljubljana Jasna Kržin Stepišnik: »Center Kult316 je že od ustanovitve namenjen predvsem pridobivanju praktičnih izkušenj v realnih učnih okoljih. Če smo bili do zdaj s šolsko kavarno in restavracijo osredotočeni bolj na gostinstvo, smo s šolsko turistično agencijo možnosti izobraževanje še dopolnili.«

Eden prvih izzivov za tiste, ki bodo izkušnje nabirali v turistični agenciji Kult316, bo organizacija strokovne ekskurzije za študente Višje strokovne šole BIC Ljubljana v Berlin na turistično borzo. Kasneje bi dijaki in študenti turistične aranžmaje lahko pripravljali tudi za širšo javnost, saj je agencija pridobila dve licenci, ki ju podeljuje Turistično gostinska zbornica Slovenije: licenco za opravljanje dejavnosti organiziranja turističnih aranžmajev in licenco za opravljanje dejavnosti prodaje turističnih aranžmajev. žir